boottocht Heraklion-Athene

  • henny bregman

    Ik wil goedkoop vanuit Kreta naar Athene, dit is dan een overnachtingsplek op het dek. Heeft iemand hier ervaring mee?

  • Ries

    Jaren geleden, '88, ook eens van Kreta naar Athene. Laatste vijf jaar van Venetië naar Griekenland en terug. Luchtbed en goede warme slaapzak mee en slapen als een roosje in het “gangboord”, echt buiten dus. Je kan ook vaak binnen ergens liggen. Vinden wij, door de airco die op evensgevaarlijk koud staat, minder prettig.

    Gr,

    Ries

  • baukje

    Wij zijn een paar jaar geleden een keer vanaf Chania naar Athene en vanaf Athene naar Rethymnon gereisd en we vonden het een geweldige ervaring. Er zijn speciale ruimtes met vliegtuigstoelen (Putmanzaal noemen ze dat geloof ik) waarin je kunt zitten als je tv wilt kijken. Voorin de zaal hangt een tv. Maar je kunt ook je slaapzak ergens aan de kant of in de hal aan de zijkant leggen en lekker slapen. Mijn mna heeft heerlijk geslapen en ik heb genoten van de engelse films met Griekse ondertiteling en Griekse tv-shows in de speciale foyer ruimtes, waar je ook koffie kunt drinken. En dan heb ik het nog niet over het heerlijke eten aan boord. Het is dat het zoveel tijd kost, maar anders gingen we met de boot. Foto's over de trip naar Athene, met een mooie zonsopgang zijn te zien op onze website www.freeoncrete.nl (klik dan op de fotopagina op een van de albums)

  • KeesS

    Baukje, hoe lang duurt zo'n tocht met de boot vanaf Chania naar Athene en terug? Waar kun je deze boeken? Heb je wat meer gegevens? bvd. KeesS