DVD kreta/Griekenland

• Inge

Ik ben opzoek naar een mooie informatieve DVD over kreta of griekenland. Heeft iemand een tip voor me? Mag ook over de geschiedenis gaan ofzo..

Ik heb al eens eerder de Griekenland DVD gekocht die te koop is o.a. op emigratieboek.nl.. Dat was echter geen succes, slecht beeld dat naar DVD omgezet was, erg oud materiaal aan de kleding van de toeristen te zien en bovendien werd er nog mooi uitgelegd dat men in griekenland met de drachme betaalde.

Dat was dus niet echt een succes, maar als iemand nog een tip heeft hoor ik het graag!

• Anouska

Er is op een Kretenzische zender vaak zo'n documentaire (wordt steeds herhaald), in het engels geloof ik. Hartstikke leuk. Ik zal er de volgende keer eens op letten wie de ‘uitgever’ is, misschien is die documentaire dan ook op dvd te krijgen.

Dat emigratieboek, is dat wat?

• Natassa

http://www.grieksewereld.nl/

Hier kan je hem vinden!

• Toine

Er is een zeer goede DVD over West-Kreta (engels gesproken)

Veel informatie en professioneel.

Ik woon op Kreta in Vamos en kan hem evt. naar je opsturen.

Web-site Vamos is ook leuk; www.vamossa.gr

Groeten Toine

• Jan van Straten

Zou graag de DVD over West kreta willen hebben. Mogelijk? zo ja wat zijn de kosten? Met vriendelijke groet Jan en Greet van Straten

• De Zutter Emile

Kan er mij iemand een Toeristiesche DVD Video van het eiland Kreta bezorgen? Tegen betaling natuurlijk. Dank.

• Kees

You tube staat er vol mee waarom dan hier eentje vragen!!!

• elindalo

ja, hoe haal je het in je hoofd :)>:D<:P

• Kees

Zoals je zie is dat geen probleem dus.

• Annieta

Hallo Emile,het is al wel langer geleden,maar er was ooit een man,zijn naam was Piet?die een heel arsenaal aan prachtige filmpjes had van Kreta.Ik weet dat die man terug is gegaan naar Nederland,en wellicht dat iemand van dit forum nog weet wie hij was,en ook zijn site nog weet te vinden.

Inmiddels maakt hij filmpjes over zijn huidige woonomgeving,maar op die site waren ook de Kreta filmpjes te bekijken.

Helaas weet ook ik die site niet meer te vinden!!

Dus misschien een ander forum lid??

groet Annieta.