Olijfbomen in bloei.

  • Henk

    Met de warmte van de afgelopen dagen is de natuur zeker niet achtergebleven. Alles schiet de grond uit of staat vol in de bloesem. Zo ook onze olijfbomen. Zwaar hangen de takken onder het gewicht van zoveel bloesem.

    De ergste warmte is nu een beetje over, 35 graden was dan ook wel erg veel van het goede. Vanmiddag kwam eindelijk het koele windje uit het noorden. Het is hier werkelijk snikheet geweest.

    Hieronder enkele foto's van de bloesem.

    Groetjes,

    Henk

  • Denim

    Hoi Henk,heel mooie foto,s ,als je dat

    olijfbomen zie,denkt dat wordt een goede jaar, voor onze arme boeren hier,groetjes Denim

  • connie

    wouw wat een mooi foto's. heb nog nooit een olijfboom in bloei gezien. echt schitterend.

  • Wilma

    Hallo Henk.

    Zou je de gehele olijfboom op de foto willen zetten en en dat ook aan ons laten zien?

    Dat zou het plaatje compleet maken, en ik ben daar eigenlijk best wel nieuwschierig naar ,omdat ik dat nog nooit gezien heb.

    bvb bedankt. gr

  • Diny

    Hallo Henk

    Wat een mooie foto,s ik had dit nog nooit gezien een olijfboom in bloei.Hartelijk dank voor het plaatsen. Hoe is het weer op dit moment zo te horen erg warm.

    Hele fijne Paasdagen daar in Kreta.

    groet Diny

  • Henk

    Hallo Wilma,

    Ik ben even de tuin voor je ingelopen en heb wat van onze bomen op de plaat gezet.

    Groetjes,

    Henk

  • Henk

    Wilma,

    Nog een als overgang tussen close-up en de volle boom. Ik hoop dat dit je een goed beeld geeft van de bloesem aan de olijfbomen.

    Groetjes,

    Henk

  • Wilma

    Dank je wel Henk, mooi om te zien :)

  • Franzi

    Henk, Geweldige foto's.

    We zijn nu zelf op Kreta en in de tuin van een vriendin heb ik ook een poging gedaan de bloesem te fotograferen. Omdat ik geen digitale spiegelreflex heb, moet ik het resultaat thuis afwachten.

    Maar zeer bedankt voor deze foto's!

    Groeten van Franzi