Weer

• Joline

Hoe was het weer eigenlijk de afgelopen dagen op kreta? Lekker warm? Geen regen?????

• Denim

Hoi, extreme hitte hier op Rethymnon,

gisteren en vandaag 32 graden,in de weekend word gelukkig iets minder groetjes Denim

• Henk

Hi Joline,

Je zou zo af en toe een buitje regen verwelkomen.

Het is wel vol gas naar de zomer op deze wijze. Zoals Demin al aangaf…..erg warm. Voor morgen gelijkluidende temperaturen.

Maar, laten we hier niet klagen, het is volop genieten hoor!! Heb jezelf al vakantieplannen deze richting op?? Een tip, kies voor het mooie Westen van Kreta.

Aan het einde van deze maand zal het aantal toeristen wel gaan toenemen. Een ding is dan zeker, ze krijgen lekker warm weer. Ik heb gisteren weer voor het eerst gedoken en hoewel het water nog wat frisjes is, koelt het prima af bij deze strandtemperaturen.

En als ik het nieuws zo zie dan is het in NL nu ook prima weer….eindelijk. Hebben de kinderen tenminste ook even een zonnetje voordat ze hier op vakantie naar toekomen.

Henk

• Mieke

Hallo,

Als ik de weersverwachting voor Kreta kijk zie ik dat het na donderdag naar de 16 graden zakt. Klopt dit? we gaan woensdag voor 2 weken naar Kreta.

Groetjes

• patricia

en wij gaan de komende vrijdag……zal toch niet zo zijn dat het in Nederland dan beter weer is he…:(

• Wilma

Mieke ,dat zijn de nacht temperaturen .

http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml?world=4391

• Mieke

Dat zie er beter uit dan de andere die ik gezien heb op internet.

Ik ga dan toch maar minder warme kleding in mijn koffer stoppen.

Bedankt Wilma

• Mirjam

ik wil niet lullig doen maar van deze vooruitzichten word ik nog steeds niet al te vrolijk, haha… regen en 17 graden en in NL is het 20 en een zonnetje… bad karma ;-)

• Xander

Doe jij maar lekker lullig.

Volgende week wordt het prima weer. Vanaf dinsdag zo'n 24 graden !

Ik doe het ervoor. Dan ben ik er namelijk :-) :-)

En dan zit jij in ons kikkerlandje, misschien wel met 20 graden, maar ik zit dan lekker op Kreta !

Volgens mij doe ik het dan beter 8-) 8-) 8-)