gezocht:appartement voor zomer 2008

  • anoula

    Ik zoek voor 2,5 maand een onderkomen in agios nikolaos..wie kan mij helpen?

  • angelica

    Hoi Anoula. We hebben wel een appartement in Sissi wat bijna verhuurd kan worden. Als het A.N. moet zijn: helaas. Heb je interesse dan mail je maar. Groetjes en succes er mee.

  • angelica

    Hoi Anoula. We hebben een appartement in Sissi wat binnenkort verhuurd kan worden. Moet het perse Agios N. zijn dan houdt het op, mocht je interesse hebben dan kun je altijd even mailen. Succes en wie weet tot mails. Groetjes.

  • angelica

    We zijn een appartement aan het kopen in Sissi, meer noordelijk aan de kust. Er gaat rechtstreeks een bus naar Agios in ieder geval 2 keer in het uur.

    Het appartement is bijna van ons, duurt nog 4 weken ongeveer en op dit moment wordt de keuken en de badkamer opgeknapt. Er is plek genoeg om te slapen, maar het kan nog niet helemaal tip top zijn. Als je daar geen problemen mee hebt?…….

    Ik ga zelf 5 mei weer en heb een afspraak met de aannemer. Ook doe ik dan alle inkopen, matrassen, kussens, keukenspullen etc etc.

    Alles is dan nieuw.

    Maar helemaal 100% zekerheid kunnen we dus nog niet geven.

    Vragen? mail gerust!

    gr. angelica

  • angelica

    We zijn een appartement aan het kopen in Sissi, meer noordelijk aan de kust. Er gaat rechtstreeks een bus naar Agios in ieder geval 2 keer in het uur.

    Het appartement is bijna van ons, duurt nog 4 weken ongeveer en op dit moment wordt de keuken en de badkamer opgeknapt. Er is plek genoeg om te slapen, maar het kan nog niet helemaal tip top zijn. Als je daar geen problemen mee hebt?…….

    Ik ga zelf 5 mei weer en heb een afspraak met de aannemer. Ook doe ik dan alle inkopen, matrassen, kussens, keukenspullen etc etc.

    Alles is dan nieuw.

    Maar helemaal 100% zekerheid kunnen we dus nog niet geven.

    Vragen? mail gerust!

    gr. angelicaanoula schreef:

    >

    > Ik zoek voor 2,5 maand een onderkomen in agios nikolaos..wie

    > kan mij helpen?

  • angelica

    Hoi Anoula. We hebben een appartement in Sissi wat binnenkort verhuurd kan worden. Het is geen Agios N. dus als dat perse moet dan houdt het op. Mocht je interesse hebben dan mail je maar. Groetjes.

  • angelica

    Zag onze reactie steeds niet staan. Nu wel vaak genoeg denk ik. Sorry. Groetjes Angelica

  • Anouska

    Het is in ieder geval duidelijk zo ;)

  • angelica

    SORRY!!!!

    Wij dachten dat een reactie gelijk te zien zou zijn en dat lukte maar steeds niet…

    Dus nog een keer geprobeerd en er gebeurde maar niks…

    Maar goed, het is inderdaad wel duidelijk zo.

    Sorry, we zijn er nog niet zo handig mee.

    Gr. angelica en jaap