Ik zoek voor 2,5 maand een onderkomen in agios nikolaos..wie kan mij helpen?
We zijn een appartement aan het kopen in Sissi, meer noordelijk aan de kust. Er gaat rechtstreeks een bus naar Agios in ieder geval 2 keer in het uur.
Het appartement is bijna van ons, duurt nog 4 weken ongeveer en op dit moment wordt de keuken en de badkamer opgeknapt. Er is plek genoeg om te slapen, maar het kan nog niet helemaal tip top zijn. Als je daar geen problemen mee hebt?…….
Ik ga zelf 5 mei weer en heb een afspraak met de aannemer. Ook doe ik dan alle inkopen, matrassen, kussens, keukenspullen etc etc.
Alles is dan nieuw.
Maar helemaal 100% zekerheid kunnen we dus nog niet geven.
Vragen? mail gerust!
gr. angelica
We zijn een appartement aan het kopen in Sissi, meer noordelijk aan de kust. Er gaat rechtstreeks een bus naar Agios in ieder geval 2 keer in het uur.
Het appartement is bijna van ons, duurt nog 4 weken ongeveer en op dit moment wordt de keuken en de badkamer opgeknapt. Er is plek genoeg om te slapen, maar het kan nog niet helemaal tip top zijn. Als je daar geen problemen mee hebt?…….
Ik ga zelf 5 mei weer en heb een afspraak met de aannemer. Ook doe ik dan alle inkopen, matrassen, kussens, keukenspullen etc etc.
Alles is dan nieuw.
Maar helemaal 100% zekerheid kunnen we dus nog niet geven.
Vragen? mail gerust!
gr. angelicaanoula schreef:
>
> Ik zoek voor 2,5 maand een onderkomen in agios nikolaos..wie
> kan mij helpen?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?