winkelen op kreta

  • angelica

    Ik ga over 2 weken (5 mei) naar Kreta. We hebben daar een appartement gekocht, in Sissi, bij Malia en nu moet ik inkopen doen voor het appartement.

    Ik wil graag info over waar ik sommige winkels kan vinden. Het belangrijkste zijn de matrassen en de kussens. Waar kan ik die, niet al te duur, kopen en kan ik die naar Sissi laten bezorgen. Hoe lang duurt bezorgen gemiddeld, want ik ben er maar 1 week. Is er ook een groothandel, zonder pas, waar ik bv. borden, pannen, badkamerspullen, etc. kan kopen? En een winkel voor decoratie voor binnen en buiten? Zijn er ook tuincentra? Alle info is welkom!!!

    gr. angelica

  • Diana

    Hoi Angelica,

    Ik vond het wel grappig hoor, al die vragen. Ik vraag mij af welke weg je hebt gereden naar Sissi toen je het appartement kocht. Of was je zo in de wolken.

    (grapje)

    Dat je op de weg naar Sissi de 2 tuincentra's niet hebt gezien??

    In Malia zit aan de rechterkant richting Sissi de Praktik, hier kan je potten en pannen kopen. Ik weet niet zeker of zij ook matrassen hebben, maar wel meubels.

    Je kan evt in Neapoli, de matrassen kopen en die worden thuisbezorgd, hoelang de levertijd is geen idee??

    En je hebt voor het kopen van borden evt ook de Carrefour of nu Jumbo (dit is een grote speelgoed zaak) maar die hebben ook borden etc. Deze liggen beide in Heraklion, in de buurt van het Stadium.

    Heel veel succes met de koop van de spulletjes, altijd leuk om te doen.

    Groetjes Diana

  • Tom

    Wij hebben in Neapoli matrassen gekocht en die zijn s'avonds afgeleverd.

    Als je op het plein bent met het alleenstaande resaurant met teras aan je linderhand, ga je de straat in tussen twe cafés aan je rechterhand tweede weer rechts na enkele meters rechts.

    Anders in er ook tegenover de Spar in Ag Nik een winkel met goedkope bedden ed en iest verder aan de zelfde kant een winkel die heet Ikia (nit IKEA) en die hfft ook bedden matrassen, maar ook een ruime selectie aan servies en dat soort dingen. Mooi spul en niet te duur. Kan we leen paar % vanaf

  • angelica

    Super bedankt.

    Daar heb ik echt wat aan!

    Dank je!

    Gr, angelicaTom schreef:

    >

    > Wij hebben in Neapoli matrassen gekocht en die zijn s'avonds

    > afgeleverd.

    > Als je op het plein bent met het alleenstaande resaurant met

    > teras aan je linderhand, ga je de straat in tussen twe cafés

    > aan je rechterhand tweede weer rechts na enkele meters rechts.

    >

    > Anders in er ook tegenover de Spar in Ag Nik een winkel met

    > goedkope bedden ed en iest verder aan de zelfde kant een

    > winkel die heet Ikia (nit IKEA) en die hfft ook bedden

    > matrassen, maar ook een ruime selectie aan servies en dat

    > soort dingen. Mooi spul en niet te duur. Kan we leen paar %

    > vanaf