kapper

  • Wim

    Hoe weet je dat?Nog 46 dagen en dan mogen we weer.Ik zal aan Gradus vragen waar de beste masseur zit.Een kapper heb ik nu niet direct nodig.Maar ik kan dan wel mijn tondeuze thuis laten.Ik vond en vind het altijd heerlijk om geschoren te worden.Helaas is het hier niet meer gebruikelijk.Ik heb zelf nog drie messen maar ik durf het niet.Dus gewoon een krabbertje.Groetjes,Wim,nog steeds met snor.

  • Gradus

    Laat je “kroepoekje” het dan doen Wim.

    We zien elkaar in iedergeval volgende maand :-)

  • Gradus

    Kijk, Ella weet het. Dit is info waar we wat aan hebben, niet aan dat gezeur. :-(

  • Ella

    Thanks Gradus..!

    Wim je staat in het smoelenboek met een indrukwekkende snor waar de Kretenzers waardering voor hebben…ff lekker scheren en masseren kan binnenkort weer op Kretenzer gebied als ik het goed begrijp..:>)

    Al met al denk ik dat er meerderen zijn op dit PB die beter weten dan het gemiddelde antwoord wat hier gegeven word.

    Jammer voor de vragenstellers die na een kat van een plaatselijke dorpsgek gelijk niet meer terug komen.

    Waarom houden we het hier nou niet gewoon gezellig met vraag en antwoord zonder nieuwkomers de stuipen op het lijf te jagen

  • Gradus

    100% EENS

  • Wim

    Ach,ik reageer al heel lang niet meer.Alleen die kapper,dat vond ik wel leuk omdat ik jaren,waar dan ook,in het buitenland naar de kapper ging.En vergeet de oorharen niet.Gr,Wim.

  • Arthur

    Leuk Wim en natuurlijk de wenkbrauwen de neusharen en de snor iets aanpassen heerlijk, heb hier in het zuiden ook een ouderwetse kapper, en wat betreft informatie geven waar de nieuwkomer iets aan heeft doe ik aan mee. Alleen jammer dat er diverse op Kreta woonachtige personen op hun bek zijn gegaan of weinig te doen hebben en dat hier uitspuwen.

    Weet nog een goede in Agios Nikoloas

  • Arthur

    Kapper

  • Isa

    Bedankt voor het doorgeven van deze informatie, Ella !

    Het is inderdaad onze bedoeling om ook op deze manier met de plaatselijke bevolking en gewoontes kennis te maken, zoals we ook het liefst iets eten of drinken in de gewone lokale tavernes of kafenions, die er niet vooral ten dienste van de toeristen uitgebaat worden.

    We dachten dat er inderdaad wel ‘ouderwetse kappers’ of barbiers,

    waar ook de gewone lokale bevolking gaat, te vinden moeten zijn.

    Vorig jaar zagen we er namelijk op onze rondreis in centraal-Kreta, maar toen hadden we geen nodig.

    Met de juiste ‘vaktermen’ die je gaf zal het ons wel lukken ergens in één van de dorpjes in het westen een echte barbier te vinden.

    Ella schreef:

    > Ik hoop tenminste dat je dit nog leest en je niet hebt laten

    > ontmoedigen.

    Ontmoedigen laat ik me niet zomaar, hoor. 't Is wel spijtig dat sommigen ofwel niets beters te doen hebben dan op alles en nog wat commentaar te geven, ofwel alles door een zeer enge bril zien.

    Aan degene die wel een zinnig antwoord gaven: bedankt !

  • Wilma

    Isa: Kortom het moraal van dit verhaal is geen vraag is TE gek!

    Ik ben blij dat er wat leuke antwoorden waren. op je vraag.

    En ook (met deze vraag) wij hebben weer wat geleerd!!

    Mmm, een massage na een knipbeurt……(wist jij dat Isa ? ik niet) .Geld dat ook voor vrouwen Ella?