gezocht: leuk appartement Rethymnon

  • Mieke

    Hoi!

    Wie heeft tips voor een leuk appartement in Rethymnon-Stad of omgeving dat rechtstreeks te boeken is?

    We willen liefst een 2 kamer appartement met tenminste een koelkast, een kookpitje en vooral redelijke bedden. En parkeermogelijkheid!

    Geen prijsklasse Porto Rethymno. Het allergoedkoopste hoeft ook weer niet, ik heb geen zin in iets waar iedereen op Zoover/vakantiereiswijzer alleen maar over kan klagen.

    Zeg maar… iets met een goede prijs-kwaliteitverhouding.

  • Reisbureau GD

    Hallo,

    Rethymnon is een mooie stad, een goede keuze. In het reisbureau krijg ik vaak zeer veel positieve dingen te horen over appartementen Batis in Rethymnon, te boeken bij Arke. Ik zou zeggen, wellicht is dit wat?

    Gr. Reisbureau GD

  • Denim

    heb je bij Batis geboekt!! ,dan zit je naast Denim,heel mooi appartementen,met zee

    uitzicht

  • Anouska

    Nou ja, niet helemaal naast Denim : Guru zit er nog naast ;)

  • Reisbureau GD

    Of Demin daar nou woont of niet, weet ik niet, maar ik weet wel dat het hele goede appartementen zijn met een schitterend uitzicht en niet duur!

  • Anouska

    Inderdaad een leuke ligging. Misschien wel handig om te weten dat er precies onder deze appartementen een soort strandbar (maar dan op de boulevard ;) ) is. Ik weet niet precies hoe laat deze tent 's nachts dicht gaat? Het complex schijnt door een leuk (ouder) stel te worden gerund. Er is vorig jaar nog een hele nieuwe verdieping op gebouwd.

  • Denim

    Anouska,eindelijk de beste keuze,mooi vriend heb je ,die paast perfect bij je,Grieken zijn te smart, een nachtje,niet goed,nooit meer terug ,succes met je KLOWN,waneer

    gat die lekker pizza tent open,ik kom met mijn vrienden lekker eten ,als drankje,doe

    maar paar bloody mary,s,heb je toch mooi naam,ha ha ha janouska

  • Anouska

    Ten eerste Dimitri mou heb ik geen vriend maar een echtgenoot ;) En die J voor Anouska mag je ook weglaten want ik ben niet die dame die jij in gedachten hebt (met een J die in een pizzatent werkt ;) ). Veel plezier verder met foto's maken vanaf je balkon.

  • Denim

    je weet alles ,over mij,mijn naan,waar ik woon,bingo, weet je nog meer?

    je verhaal is om te huilen,sorry het is 18:00 uur ik moet gaan eten

  • Wilma

    Hallo Mieke,ik zag nog een leuk adresje in Red… voor je en redelijk in prijs.

    Ligging

    ideaal gelegen, slechts door een weg gescheiden van het strand, aan de rand van het centrum van Rethymnon.

    http://www.vakantiediscounter.nl/details.aspx?accid=57905&partner=googleVD