Emigreren

  • Denim

    ik ben echt heeeel erg boos als ik zo iets lees, ongelooflijk,sorry, alex is geen banana land hier ,respect, ken je die word,of

    alleen €uro, groetjes uit Ajax de griekse god

  • Ella

    Hallo Lia,

    Antwoord op je vraag over hypotheek heb je van Tom gehad, en een goed advies van Paulina, Arion en Dik.

    Als je meer vragen hebt of info zoekt dan kun je me altijd mailen.

    Gr. Ella

  • Sandra

    Emigreren naar Turkije haha. Jou land wordt geregeerd door een nationalistische groepje dat het volk alleen maar hersenspoeld. Ik kan je concrete voorbeelden geven. Jou premier Erdogan pompt miljoenennnnnnnn in het ontkennen van de Armeense genocide. Zodra je je mening geeft over de Armeense genocide wordt je op barbaarse wijze neergeknald in Turkije. Maar iedereen weet natuurlijk dat het in opdracht door de Turkse regering is gedaan, anders wordt die niet in zn celletje met een Turkse vlag en een aantal bewakers om hem heen afgebeeld als een Turkse Held.

    Het doel van jou natie was/is om een zeer nobele volk systematisch uit te roeien, d.m.v. onthoofden, verkrachten en vervolgens deporteren rechtstreeks de woestijn in, stenigen en ga zo maar door. Waarom? om 1 reden, ze zijn christenlijk.

    Op 24 april 1915 werden honderden tot enkele duizenden leden van de Armeense elite zonder enkele vorm van proces vermoord in Constantinopel (Istanbul). Deze dag wordt nog altijd herdacht door de Armeniërs als het begin van de volkerenmoord. Dit was het begin van het moorden van 1.5 miljoen Armeniers.

    Als ik men 93 jaar geleden de vraag had gesteld, ‘' De Turken zullen Armeniers op 25 April 1915 systematisch uitroeien, dan zou niemand me geloven. Maar als ik vandaag tegen jou en je hele natie zeg dat het niet meer lang gaat duren voordat Turkije de Armeense Genocide erkend en Armenie heel West Armenie (nu Oost Turkije) terug zal veroveren. Dan zou jij en geen enkele Turk mij geloven. But believe me Denim alles op z’n tijd.

    Maar er zijn verschillende landen en internationale organisaties die de Armeense genocide erkennen. o.a.

    - Argenitinie

    - Canada

    - Cyprus

    - Belgie

    - Europese unie

    - Frankrijk

    - Griekenland

    - Libanon

    - Nederland

    - Polen

    - Raad van Europa

    - Rusland

    - Vaticaanstad

    - Zweden

    - Zwitserland

    - Uruguay

    Conclusie, Tukije mag nooit met zo'n mentaliteit toetreden tot de EU, kijk wat ze met Bulgaren, Koerden, en met Cyprus deden.

    Met vriendelijke groeten,

    Sandra.

  • Denim

    Hoi Sandra,groot gelijk heb je, maar ik ben geen Turk,ik hou well van Turkse mensen,

    en niet die ARMY politike partijen daar,dat weet ik niet uit welke land kom ik,volgens

    onze prinsses Ariadni, Griek bestaat niet,als ik naar Hersonissos ga, ik ga well mooi

    foto,s aan je sturen,succes met je studie,groetjes Denim

  • Sandra

    Bedankt (Y).. en zeker foto's sturen als je gaat. Mag ik ook vragen wat je afkomst is..:P

  • Denim

    Hoi Sandra,ik kom uit ANOGIA,ben je ook

    naar NIDA geweest?groetjes