Beste prikkers,
Jullie weten altijd zoveel dus hier mijn vragen:
Wij hebben recentelijk een vakantiehuis gekocht in de buurt van Ierapetra. We moeten nu van alles gaan aanschaffen m.b.t. de inboedel en inrichting. Dit varieert van keukenspullen en keukenapparatuur tot bedden, kasten, electrische apparatuur enz. enz. maar ook bijv. een “portable” zwembad. We hebben er bewust voor gekozen dit niet in NL te kopen en te verschepen maar lokaal aan te schaffen. Ik heb me laten vertellen dat er een Makro is in de buurt van Heraklion, is deze met een Nederlandse makropas toegankelijk? Is dit als winkel aan te raden voor al deze spullen of weten jullie betere en betaalbare leveranciers in de buurt? (Het moet natuurlijk ook nog op de plaats van bestemming zien te komen…).
Daarnaast zoeken we een tweedehands (of weet ik hoeveelste ;-)) quad, tegen een betaalbare prijs.
Ook willen we graag weten tot wie we ons het beste kunnen wenden voor levering van een schotel (en hoe we NL tv kunnen ontvangen) en aansluiting van ADSL (heb begrepen dat dat in onze omgeving beschikbaar is).
Kortom, allerlei vragen waar we jullie hulp voor inroepen. Wie kan ons helpen???
En wellicht hebben jullie nog andere tips voor ons?
Alvast heel hartelijk dank!