Golfen

  • Harry

    In Hersonissos en Elounta kan ik golfen.

    Waar in het uiterste westen, de prefectuur Chania, kan ik een balletje slaan ??

  • Xander

    Nog nergens !

  • Gradus

    Zal je toch eens naar het oosten moeten harry :-)

  • Harry

    ik blijf in The wonderful west !!!

    (maar ga soms wel vreemd….)

  • Arthur

    Harry wie houd je tegen om op de hoofdstraat in Kolimbari te golfen er zitten putjes genoeg in.Als ze jou zien staan rijden ze er wel omheen.

    grz uit nu wel koud Brunssum.

  • Gradus

    Als je de direktrice dan maar meeneemt ;-) Anders krijg je problemen.

  • Harry

    Ooit eindigde de New Road tegen de heuvel ten zuiden van Kolymvari.

    Het dorpsplein was redelijk druk, maar alle verkeersproblemen losten zich op Griekse wijze vanzelf op.

    Men moest een stukje door het dorp om dan ca één kilometer verderop weer op de National te komen.

    Inmiddels is de doorsteek gemaakt door diezelfde heuvel en raast het verkeer voorbij aan het dorp, zonder het plein aan te doen.

    En juist nu heeft een herinrichting van het “centum” plaatsgevonden: vluchtheuvels, dwangpijlen, verkeersgeleiders, strepen, etc.

    ………er is bijna geen auto meer te zien in Kolynvari !!!!

  • Xander

    Zeker weer een project met EU subsidie ;-)

    Valt me sowieso wel op: soms rij je in the middle of nowhere, en kom je ineens op een paar kilometer ‘snelweg’, die dan ook zomaar weer op een onduidelijk punt eindigt. Meestal zie je dan ook gote borden staan waarop te lezen valt dat het stuk weg met EU subsidie is gebouwd……

    Misschien staat er wel een Griekse slimmerik op die met EU subsidie een 18 hole baantje in west Kreta gaat aanleggen, wie weet :-)

  • Harry

    en dan staat er ok nog een fabelachtig bedrag op die blauwe borden, met een heleboel nullen.

    Nu ook weer zo'n bord boveb, bij Aptera: Turkse vesting wordt ook weer gesubsidieerd gerestaureerd.

    t.a.v dat baantje: ik houd me aanbevolen.

  • GvE

    Dat lijkt me ook wel iets voor jou Harry…dat baantje..

    En golfballetjes leveren zal zeker ook geen probleem zijn ;-)