Eigen Land

  • denim

    Hoi met deze onderwerp ik will aan sommige vakantiegangers zegen

    gaan mooi foto,s makken by jullie regio

    Eindhoven,die vind ik eriger dan die ROMA family,s hier,en toch zijn van

    jullie land weggesturt, maar ja in NL je durf bijna niet meer om te zegen uit

    welke land ben je,nu ik ga van het lekkere weer hier genieten Groetjes

  • thera

    bedoel je denim, dat er in de regio eindhoven bedelaars rondlopen die erger zijn dan de roma bij jou .? ken je de regio eindhoven? weet je waar we bedelaars kunnen fotograferen.

  • denim

    Better niets doen en held vragen, dan je body verkopen voor paar gr cokaine

    dat doen ze ok de meeste straat artiesten in NL,verdienen voor de dossis ,ik

    ken niet regio eindhoven? ik heb daar 12 jaar van mijn leven verloren Groetjes

  • thera

    denim..je kent niet de regio eindhoven maar je hebt wel 12 jaar van je leven daar verloren..hoe zit dat nou???

    dat andere wat je schrijft “beter niets doen en geld vragen, dan je body verkopen voor paar gram cocaine”. is helaas waar….

    maar denim…beide zaken zijn discutabel..

    ik hoop voor jou denim, dat je de verloren jaren weer hebt ingehaald en goede vrienden om je heen hebt. groetjes

  • Alex

    Bij de sociale dienst en het gak

  • peter

    sukkeltlje

  • Wilma

    Bestaat dat in Griekenland ook?

  • denim

    heb je daar ok gedaan?

  • denim

    Oh! sorry fout, ik wiil zegen will je ok hier dat doen !! samen met die ZWERWER

    footograaf

  • kreta.pagina.nl

    Dit kan ik niet volgen.

    Voor het uit de hand loopt even een slotje erop tot Patrick terug is van Kos.

    Denim: mail even naar de webmaster wat precies je bedoeling is met dit topic…

    Mieke (moderator)