onze Max gaat vreemd

  • Arthur

    Sinds wanneer is onze Max een reisbureau medewerker of een vrouw

  • Natassa

    Je meent het!!!! zal toch niet waar zijn??

  • Wilma

    ja kijk maar . hihi

    Max– Elena en de schrijf(ster) van ,, handleiding voor de moderne toerist ,,

    alle drie hetzelfde nr:85.75.184

  • Maria

    Ik vond het al typisch de stijl van Max ! Ach ach wat hebben we toch een begrip voor de individuele toerist ;-)

  • Natassa

    Sorry Max, had ik van jou niet verwacht,knielang rokje met keurige blouse +sjawl, pruikje misschien ook nog?

  • Natassa

    Wat je in je vrije tijd doet moet je zelf weten maar je mag ons niet meer voor de gek houden hoor!

  • Wilma

    Ik zag het gisteren al,toen ik dit zag ; Auteur: Max (85.75.184.—);

    En ik geloofde het toch al niet dat het een reisleid(ster) :D was.

    Dit is pas humor:)

  • Wilma

    Waaahaaahaaaa, overdagh verhuurt hij auto's ,en sávonds is hij konijn.

    (zou Jamblers zeggen) ;)

  • Max

    Het blijkt (en dat is niets nieuws ) dat er een aantal mensen op dit prikbord niet verder kunnen nadenken dat hun neus lang is. “onze” Artur heeft blijkbaar niets anders te doen dan ip adressen natrekken, over “get a life” gesproken !!! Daarbij komt dat er niets is gelogen, want inderdaad hebben wij een reisburo, en hebben jullie er misschien over nagedacht (wat is dat ???) dat er wellicht iemand voor ons werkt die het stukje heeft geschreven ???? Ik heb haar aangeraden het hier te posten omdat ik (net als godzijdank een paar andere mensen hier die WEL humor hebben) de humor ervan inzag. Helaas zijn er een aantal mensen hier op het prikbord die maar al te graag het leven leiden die wij die hier wonen en werken met hard werken hebben opgebouwd, en dat hun nooit zullen krijgen maar o zo graag hadden willen hebben, m.a.w deze mensen zijn zwaar gefrustreerd. Het prikbord is al een lange tijd een verzamelplaats geworden van negatieve figuren die niets anders te doen hebben als andere mensen de grond in te stampen. Erg jammer want mensen die echt op zoek zijn naar informatie over het eiland komen steeds minder naar dit prikbord en wijken uit naar andere plekken waar ze hun info vandaan halen.Kan me niet voorstellen dat dat Patricks bedoeling is geweest…….

  • tom

    Beste Max,

    Weet je weer eens waarom je het Calvinistisch Nederland verlaten hebt. En je bent niet de enige.

    (hier niet als geloofs overtuiging bedoelt, voordat ik ook hel en vedoemnis over me heen krijg) en de goede niet te na gesproken :)