Onderstaande is nog een bericht van Jan, die een nieuw topic geopend had. Daaronder alle reacties erop.
Helaas hebben we hier geen samenvoegmogelijkheid, vandaar dat het er niet leesbaarder op geworden is.
Het volgende losse topic dat over Ostria geopend wordt zal ik verwijderen zonder te verplaatsen. Plaats je berichten dus gewoon hier.
Datum: 19-07-2007 17:49
ik gun het die nu nog moet gaan van harte.
als ik de brief van marcel lees,dan moet ik constateren dat neckermann de eerste vakantiegangers behoorlijk heeft benadeeld.
ten eerste hadden die geen andere mogelijkheid om iets anders te boeken
ten tweede bij aankomst in arion was niks geregeld (pas na 11 dagen.
ten derde iedere dag daar bij de hostess moeten melden hoe nu verder.
ten vierde pas 2 dagen voor vertrek geinformeerd.
wij hadden ook graag om geboekt en onze vroegboekkorting mee genomen en 10% ,dit was toen onbespreekbaar.
NECKERMANN HEEFT IETS UIT TE LEGGEN aan degene die al weer thuis zijn !
Datum: 19-07-2007 17:59
ja vind ik ook! Wij hebben geannuleerd op Ostria Beach. Maar dan toch gezocht naa een last-minute. Na een hele middag zoeken 3 aanbiedingen voor vertrek 1 of 2 juli allen van Neckermann. Dit toch gedaan anders geen vakantie. Maar ben op deze manier 700 euro duurder uit. Heb de vroegboekkkorting niet gehad en ook de 50 euro cheque niet te gebruiken. K ga hiervoor nog wel naar het reisburo en ga zeker nog een klacht deponeren bij tros radar.
Datum: 19-07-2007 19:48
Zo !
Datum: 19-07-2007 20:11
hub,ga muggen vangen ,,, ZO !!!
Datum: 19-07-2007 20:39
Ben het absoluut met je eens hub, al dat geleuter over mislukte vakanties hoort hier niet thuis, de beheerders hebben er goed aan gedaan om de topics samen te voegen en dan zijn er toch weer van die bijdehandjes die anders menen te moeten doen, en tros radar laat me niet lachen met die sensatieclub die brengen je meestal meer schade toe dan dat ze je helpen en trouwens ze helpen je alleen maar als ze de eer zelf naar hun toe kunnen halen en als de redactie van dat programma dit soort antwoorden geeft dan heb ik mijn buik al vol.
Groeten kees
Datum: 19-07-2007 21:06
Jan probeer eens eerst te gaan lezen voordat je weer een topic opent
en meneer van radar zo praat je toch niet tegen mensen jij moet toch weten dat je objectief moet zijn