Ostria beach is ook niet wat het lijkt!!!

  • callie

    Wij zijn wel 2 weken in Ostria Beach geweest, geboekt via duitse neckermann, en ik kan jullie garanderen, het was het geld absoluut niet waard. Wij hebben voor die 2 weken ook heel wat meer geld moeten neerleggen, daar kwamen we achter nadat we met diverse stellen hebben gesproken die omgeboekt waren naar Arian Palace. Wij hebben gemiddeld zo'n 1000 euro meer betaald, maar nogmaals, het was zonde van het geld. Ok, ze hebben een mooier zwembad (zelfs meerdere), en ze hebben inderdaad animatie, maar alles in het Frans. Als je dan, zoals wij, geen woord frans spreekt en verstaat, heb je hier dus ook helemaal niks aan. En ze vertikken het om ook maar een woord engels of duits te spreken, de meeste van hen kennen het ook helemaal niet. Het hotel blijkt dus ook een franse thomas cook village te zijn, en 97% van de gasten zijn Fransen. Alles is erop gebaseerd om het voor hun naar de zin te maken, dus animatie overdag en 's avonds, de shows, het eten, alles is in het frans. In de Belgische neckermann gids staat dit er ook duidelijk in, maar in de nederlandse en duitse niet, en ik vind het niet meer dan reeel dat mensen dit van te voren horen te weten. Dus maak jullie niet te druk dat jullie naar Arian moesten of nog moeten, wat ik begrepen heb zijn de avonden daar gezelliger met al die nederlanders (en muziek van andre hazes), dan die onverstaanbare fransen.

    Dit topic is gesloten. U kunt reageren op: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1493&i=37958&t=37958

  • Gerda

    Hoi Callie,

    Wij waren een paar dagen op ostreabeach toen jullie daar waren ,zag ook wel dat niet alles perfect was maar waar t ons om gaat hoe we behandeld zijn door Neckermann,En Arion Palace kunnen ze niet aanbieden als een gelijkwaardig hotel als Ostrea beach want duidelijk andere klasse zeker voor kinderen van 13 en 15 jaar

    En als ze al die nederlanders die nu in Arion Palace zaten gewoon bij jullie in Ostrea Beach haden geplaatst zoals die geboekt hadden was t ook voor jullie ws gezelliger geweest en had voor Neckermann een hoop gezeur gescheeld of als ze gewoon eerlijk zijn in wat er aan de hand is .

    Groetjes Gerda

  • marianthi

    ik vind dat je moet krijgen waar je voor hebt betaald.

    En ik vind dat behalve er hier steeds op terugkomen je echt actie tegen Neckermann moet ondernemen , ze hebben jullie opgelicht.

    Maar dat moet je dan ook doen.

    Bel naar de Telgraaf , zeg dat je samen met honderden Nederlanders bewust door Neckerman bent opgelicht en het balletje gaat wel rollen.Moet je dan ook doen en niet alleen schreeuwen.

    Waar mijn haren van overeind gaan staan is telkens die terugkeer naar dat animatieteam.

    Want dat blijkt uit al die berichten wel de boventoon te voeren.

    Wij denken daar ook wel aan hoor….we hebben een dvd tje voor onze peuter met fimpjes van Brum en kabouter Plop.

    Maar volwassenen die veel geld betalen om in Kreta te geraken en dan geen woord over hebben over Kreta , maar de gezelligheid van Nederlanders onder elkaar , muziek van Andre Hazes enz……

    Al die berichten van mensen die er zijn , die er geweest zijn…ik begrijp de klachten , is ook echt verschrikkelijk.

    Maar mensen…als Andre Hazes dan niet zingt ..luister dan eens naar Griekse muziek , is je zwembad niet groot genoeg , ga dan naar zee ,

    Is de erwtensoep niet lekker in je hotel , ga dan eens echt Grieks eten proeven.

    We hebben altijd de mond vol over buitenlanders hier die zich niet aanpassen , probeer het dan zelf eens voor twee weken?

    Ik heb geen woord gehoord over de prachtige natuur in jullie omgeving. Ben je met de boot naar het eilandje Chrissy greweest? Prachtig om te snorkelen daar.

    Naar het mooie dorpje Kalamafka bij jullie in de buurt?

    Of was het echt de bedoeling om te blijven in je toeristenflat aan je blauwe bak met water , met je handdoekje over je ligstoel ?

    Je all-inn bandje om de pols? satelietTV om GTST niet te missen?

    Zo zonde …

    En dan straks teruggaan omdat Kreta niet beviel ? Omdat er geen entertainers waren ? Wat mis je nou precies?

    Allemaal samen de vogeltjesdans ? De gezamenlijke ochtendgymnastiek?

    En hoezo ..er is geen entertaining voor 13 tot 15 jarigen?

    Ze kunnen toch zwemmen? Snorkelen? Klimmen?Fotograferen?Vissen?

    Je hebt toch gekozen voor de rustige Zuidkust. Was dan met die kinderen naar Chersonisos gegaan. Een heel waterpark met glijbanen enz. Bungeejumpen , waterfietsen , enz.Staat toch ook in iedere reisgids.

    Dat is DE entertainment stad. Kun je ook nog gewoon Nederlands eten.

    Als ik die berichten lees dan denk ik.

    Opgelicht , actie ondernemen en voor de rest er iets moois van maken.

    En voor het volgend jaar…Benidorm in Spanje.

    Dichterbij , goedkoper , veel Nederlanders , veel Andre Hazes , en de zee is daar ook blauw…

  • Martine Prest

    Hier sluit ik me bij aan, goed gesproken Marianthi!

  • Natassa

    Ja en ik ook!

    Heel jammer trouwens voor degenen die alleen de (snel)weg naar het hotel gezien hebben,de meesten weten niet eens waar Kreta ligt op de kaart en dat het 260km lang is! (gniffel)

  • Marina

    Ik sluit me bij de vorige 3 sprekers aan.

    Overigens, afgelopen juni een engelse knul ontmoet die al 4 jaar in Malia kwam. Hij vroeg wat ik de afgelopen week had gedaan en ik vertelde dat we het Arkid klooster hadden gezien, naar Chania geweest waren en dat we in Chora Sfakion waren geweest.

    Hij vroeg zich af of we dit allemaal vanaf Kreta hadden kunnen doen in een week en was stom verbaasd dat al deze zaken OP Kreta lagen. Hij was nog nooit verder geweest dan Malia…..

    Hij liet me met stomheid geslagen achter bij het zwembad……….