Wij zijn wel 2 weken in Ostria Beach geweest, geboekt via duitse neckermann, en ik kan jullie garanderen, het was het geld absoluut niet waard. Wij hebben voor die 2 weken ook heel wat meer geld moeten neerleggen, daar kwamen we achter nadat we met diverse stellen hebben gesproken die omgeboekt waren naar Arian Palace. Wij hebben gemiddeld zo'n 1000 euro meer betaald, maar nogmaals, het was zonde van het geld. Ok, ze hebben een mooier zwembad (zelfs meerdere), en ze hebben inderdaad animatie, maar alles in het Frans. Als je dan, zoals wij, geen woord frans spreekt en verstaat, heb je hier dus ook helemaal niks aan. En ze vertikken het om ook maar een woord engels of duits te spreken, de meeste van hen kennen het ook helemaal niet. Het hotel blijkt dus ook een franse thomas cook village te zijn, en 97% van de gasten zijn Fransen. Alles is erop gebaseerd om het voor hun naar de zin te maken, dus animatie overdag en 's avonds, de shows, het eten, alles is in het frans. In de Belgische neckermann gids staat dit er ook duidelijk in, maar in de nederlandse en duitse niet, en ik vind het niet meer dan reeel dat mensen dit van te voren horen te weten. Dus maak jullie niet te druk dat jullie naar Arian moesten of nog moeten, wat ik begrepen heb zijn de avonden daar gezelliger met al die nederlanders (en muziek van andre hazes), dan die onverstaanbare fransen.
Dit topic is gesloten. U kunt reageren op: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1493&i=37958&t=37958