stop zeuren over ostria beach

  • kees

    Hallo beste mensen ik reageer zelden of nooit ,ik lees wel veel is het misschien ook mogelijk dat het zeuren in topics over mislukte vakanties word gedaan op de juiste plekken namelijk bij de touroperator of het accomedatieprikbord en niet hier het word erg irritant om dagelijks nieuwe topics te zien, dus moderators treed eindelijk eens op tegen dit soort topics

    met een vriendelijke groet Kees

    Dit topic is gesloten. U kunt reageren op: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1493&i=37958&t=37958

  • connie

    wat een onzin. op deze manier kunnen ze elkaar vinden en gezamenlijk iets ondernemen. uiteindelijk sta je samen sterker dan alleen. het is tegelijkertijd een waarschuwing voor anderen (staat ook iets over beneden). het is natuurlijk altijd leuk om te lezen dat mensen het fantastisch gehad hebben, maar daar staat tegenover dat dit soort verhalen er ook bij horen.

  • Mieke

    Ik heb een voorstel over de vele topics over Ostria beach naar Patrick, de webmaster gestuurd. We denken er over na dus. Nog even geduld.

    Met vriendelijke groet,

    Mieke (moderator)

  • Inge

    Misschien een idee om de topics samen te voegen..

  • Wilma

    Het is jou zeker nog nooit overkomen Kees?

  • Marina

    … en daar gaan we weer.. p(r)ikken op een persoon! :-(

    Inderdaad zou het samenvoegen van de vele topics al helpen. Elke keer opnieuw duikt 'ie weer op als nieuwe prik en dat gaat wel opvallen….

    Overigens wel grappig dat er dan ineens iemand tussen de diverse topics staat die aangeeft dat de gemiste locatie ook niet jofel was. Geeft een blik op Ostria Beach waar ik in ieder geval helemaal niet blij van werd (maar goed, ik had en heb er niet voor gekozen, dus wie weet wilden al die anderen daar wel graag zo zitten).

    Opvallend daarbij is wel, dat er dan helemaal niemand een reactie geeft…..

  • kit

    tja sommige reacties lokken dat ook uit. ik vind dat vrij normaal. heeft alles met de toonzetting te maken.