ostria beach

  • tom

    ik lees vele verhalen over de omzetting van ostria naar arion.

    als je naar de boekingen gaat van neckermann,dan kun je daar nog gewoon een vakantie naar boeken.

    dit is wel heel erg raar !

    HOEZO CONTRACTBREUK???????

    Dit topic is gesloten. U kunt reageren op: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1493&i=37958&t=37958

  • jan

    het is een geld kwestie. verkeerde prijzen in de neckermann gids gezet,nu zijn deze aangepast,en kun je weer gewoon boeken.

    NOOIT MEER NECKERMANN !!!!

  • Gerda

    Dat is dus wat ons tegenstaat als je een contract breekt met een hotel laat je niet die mensen overdag naar dat hotel gaan en heb je dit hotel niet een maand later weer in je assortiment staan Ze hebben gewoon een fout gemaakt met de prijzen maar als ik in de winkel een bankstel zie dat voor 100 euro geprijsd s hebben ze mij dat bankstel ook gewoon te leveren en t is ook weer niet dat we niets hadden betaald voor deze vakantie hadden wij ook een heel jaar hard voor gewerkt en we gaan in december al op zoek naar een vakantie die voor ons betaalbaar is en alswe die dan gevonden hebben gaan we er ook vanuit dat ze leveren wat ze beloofd hebben of in iedergeval dat er eerlijk met ons om gegaan wordt

  • martine

    ik had het al in het snotje….

    ze leggen de klanten in de luren….

    we moeten met z'n allen stappen ondernemen !!!!!

    Contractbreuk my a…..

    Mijn vriendin is ingegaan op het voorstel maar ik vrees het ergste….ze hebben ze goed liggen !!!!!

    Neckermann belgie wil geen commentaar leveren….ja maar dat is ons probleem niet dat is ons zusterbedrijf…..

    Ja en bij Neckermann Nederland wordt je gewoon van het kastje naar het muurtje gestuurd… en heerlijk op de wachtlijn voor 45 min of zelfs tot overmaat van ramp 1.5uur of zelfs radicaal sorry te laat….bureau is gesloten die zich bezig houdt met het omboeken van de reizen…..

    Voor mijn part kan Neckermann geneckt worden I don't care ! De pot op met hen en dit schrijf ik in naam van mijn vriendin.