Ostria mensen kom in actie

  • ineke

    kom allemaal in aktie!!!!!!!tegen neckermann

    in de praktijk voert de reisorganisator de reisovereenkomst niet zelf uit. Hij laat dit aan diverse andere personen en bedrijven over. Deze bindt hij aan zich middels contracten. Reisagent, vervoerder, hotelier, plaatselijke agent, alle hebben zich van te voren bereid verklaard het e.e.a. voor de reisorganisator te doen. Juridisch gesproken werken zij voor en in opdracht van de reisorganisator en niet voor de reiziger. Zij zijn, zegt de wetgever, hulppersonen van de reisorganisator. Alles wat zij in opdracht van de reisorganisator ten behoeve van de reiziger doen of nalaten, doen zij als hulppersoon van de reisorganisator. Daarom wordt alles wat zij in het kader van de uitvoering van een reisovereenkomst doen of nalaten (bijvoorbeeld: CONTRACTBREUK van de hotelier) juridisch gesproken toegerekend aan de reisorganisator (art. 12 lid 3). Anders gezegd: de reisorganisator is daarvoor.AANSPRAKELIJK.

    eis schade vergoeding,en dien een klacht in bij Geschillencommissie Reizen

    www.sgc.nl/commissie.asp?commissie=1

    MAIL NAAR NECKERMANN ,MAAK HET OPENBAAR/RADAR/KASSA/KRANTEN/CONSUMENTENBOND/ANWB ENZ.

    Dit topic is gesloten. U kunt reageren op: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1493&i=37958&t=37958

  • Kalivaki

    Suc6

  • Andre

    veel reacties?

  • Jikke

    Zeg dan niks!

  • Marina

    Nou, ik ben ook wel benieuwd wat deze oproep op gaat leveren, eerlijk gezegd.

    De afgelopen maand kwam dat ostria-verhaal en hoe slecht Neckermann was telkens en telkens en telkens weer als aparte prikken op dit PB terug.

    Niemand nam echter de handschoen op om eea echt op te gaan pakken, men gaf alleen klachten en waarschuwingen en moest zijn/haar verhaald kwijt. Niet erg, uiteraard.

    Nu neemt iemand wèl initiatief en ben ik toch benieuwd wát dit uiteindelijk op gaat leveren (nederlanders kennende……).

    Wellicht dus niet te snel reageren met “zeg dan niks”, want dat zegt ook niks.

  • shirley

    wij hebben ook een brief gestuurd naar de geschillencommisie

    en naar radar en kassa.

    neckermann heeft ons nu een brief belooft waarin zwart op wit

    staat wat ons belooft is namelijk all inclusife ostria beach de

    hele dag dus niet tot 17.00 en 10 procent schadevergoeding

    alleen slapen in arion palace…

    groetjes shirley

  • ineke

    hallo shirley

    wil je me iets laten weten als je de brief hebt gekregen?

    groetjes ineke

  • jan

    Hallo,

    Als neckermann een brief belooft waar zij hun fout in gaan toegeven, zou ik maar eens verder nadenken. Zij komen er dan waarschijnlijk nog erg goed vanaf met 10% vergoeding.

    Zoek het eerst verder uit want zij willen dat u handtekening zet voordat u deze vergoeding gaat ontvangen. Met deze handtekening kunt u ze nader hand helemaal niets meer maken!! Zij weten als dit voor een rechter komt zij waarschijnlijk het volledige bedrag,dan wel veel meer dan de 10% moeten terug betalen, dus komen ze met 10% wel heel goed weg.

    In ieder geval succes met de verdere afloop, maar laat jullie niet afschepen.