ostria

  • guus

    we zijn gisteren aan gekomen,alleen gingen we niet naar ostria beach maar naar een afgelegen hotel ,ver van het strand waar totaal niks te beleven is.

    hier zitten op dit moment zn 150 nederlanders die zomaar in een ander waardeloos hotel worden gezet.

    bij navraag blijkt dat neckermann dit hotel verkeerd heeft geprijst,en daarom iedereen in arion palace duwt.

    men flikt dit iedere week,door de mensen pas daags voor hun vertrek in te lichten,zodat ze geen mogelijkheid meer hebben om wat uit te zoeken.

    SCHANDALIG NOOIT MEER NECKERMANN

    Dit topic is gesloten. U kunt reageren op: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1493&i=37958&t=37958

  • guus

    je bent niet de eerste die over deze verplaatsing klacht.

    met bij betaling kun je er schijnbaar wel terecht.

    dit zegt genoeg over hoe neckermann nederland haar klanten behandeld.

    je bent gewoon een nummer.

  • Hub

    Zoek als je weer terug bent bv via deze pagina lotgenoten, pak jullie samen en dien een klacht in bij ANVR. Hoe meer mensen het aangaat hoe sterker jullie staan om je recht te halen.

  • Natassa

    Zou er in de “kleine lettertjes” iets vermeld staan over dit soort situaties? zoniet dan kunnen jullie met z'n allen toch naar de rechter stappen, of zie ik dit verkeerd?

    Natassa

  • Andre

    dan hoop ik voor iedereen dat ze terplekke ook een klacht ingediend hebben want naderhand klagen heeft geen zin ben je kansloos ( zie kleine lettertjes)

  • Harry

    je dient heel goed de in de voorwaarden gestelde termijnen in acht te nemen

  • marianthi

    Met zijn allen afspreken en naar de pers.

    Dat werkt het beste. Zelfs al zou je enige schadevergoeding krijgen na lang wachten op respons , dat kan toch niks goedmaken.

    Een vakantie is kostbaar.Niet alleen in geld. We koesteren onze vrije dagen.

    Leven er het hele jaar naar toe , maken plannen , hebben voorpret,werken er hard voor.

    En als je dan dat beeld voor ogen hebt van je hotel aan het strand , met goed animatieteam dan sta je toch wel te kijken als een paar dagen voor vertrek je wordt geconfronteerd met het feit dat je dus niet daar naar toe kan waar je voor betaald hebt.

    Zeker als het wat Neckermann betreft geen overmacht maar pure oplichterij was.

    Dat wat al lang bekend was de reizigers een paar dagen eerder door de strot duwen .

    Reizigers die er helemaal klaar voor waren , koffer gepakt , nu nog wegwezen.

    Dan nog te moeten kiezen tussen accepteren of thuisblijven is dan geen keuze meer.

    Ze zullen het wel zo geregeld hebben dat alles voor hen waterdicht is.

    Dat bij iemand de hostess de klacht niet wilde noteren omdat dat niet mocht van haar baas zegt genoeg.

    Echter Nederlanders klagen wel maar zijn niet zo actief in het organiseren.

    Namen en adressen noteren , vergadering nadien beleggen , nog mensen oproepen die eerder dit hebben meegemaakt en dan naar de pers , in de publiciteit.

    Alleen zo veranderen de zaken bij die reisorganisaties.

    En de rest van je tijd in Griekenland….ga de deur uit , lekker uit eten , autootje huren enz.

    Want het zou zo jammer zijn als Kreta door deze ervaringen een nare smaak in de mond geeft.

    Het is zo`n mooi eiland.

  • José

    Misschien is het ook een optie, een klacht in te dienen bij de Ombudsman.

    Het is dan wel nodig donateur te zijn of te worden. Kosten hiervan zijn € 22,50 per jaar. Donateur kun je via de site worden www.deombudsman.nl , je krijgt dan meteen na het geven van de eenmalige machtiging tot afschrijven een inlogcode.

    Bij de Ombudsman zijn juristen in dienst, die bij grotere collectieve klachten tevens de media inschakelen.

    Vraag even rond of er iemand van de andere gasten donateur van de ombudsman is.

    Ga in ieder geval met meerdere mensen naar de hostess om jullie klachten kenbaar te maken en notuleer deze bijeenkomst.

    Marian heeft helemaal gelijk met wat ze schrijft. Bij het product vakantie hoort ook een toegevoegde emotionele waarde, hiermee heeft een reisorganisatie rekening te houden.

    Bij hier en daar navragen, heb ik vernomen, dat men door het accepteren van een vervangende reis bepaalde rechten tot klagen, met betrekking tot de eerder geboekte reis, verliest. Ik heb echter momenteel geen mogelijkheid dit te verifiëren.

    Het lijkt me verstandig even na te lezen hoe jullie precies moeten handelen bij klachten.

    Wat Neckermann bij jullie geflikt heeft is in ieder geval niet in orde, vooral de wijze waarop.

    Ik wens jullie toch allemaal een “avontuurlijke” vakantie toe, ook al verdient de start geen schoonheidsprijs, jullie bezitten beslist genoeg creativiteit om er zelf een onvergetelijk mooie voortzetting aan te geven. Iets anders dan gepland, doch daardoor waarschijnlijk spannender!

    Accepteer wat nu niet te veranderen valt en maak jullie hoofd vrij voor een welverdiende vakantie.

    Straks bij thuiskomst veel succes met jullie klachtenprocedure, laat het er dan niet bij zitten!

    Groetjes,

    José

  • José

    Overigens kunnen jullie wel met zoveel mogelijk gedupeerden een klacht bij het “klachtenportaal” van de ombudsman indienen. Hiervoor is het niet nodig donateur te worden, doch de klachten worden dan niet individueel in behandeling genomen.

    Het is in dat geval wel noodzakelijk een groot aantal keren dezelfde klacht te melden, door verschillende mensen natuurlijk.

    José

  • Andre

    Ik zou toch ook voorzichtig zijn om hier te gaan spreken over oplichters. Ik heb verscheidene redenen gehoord, maar totdat er werkelijks iets concreet is ( bv via de media wat er nou werkelijk met desbetreffende hotel aan de hand is) zou ik toch met deze woorden oppassen. ook de reisbranche leest mee en een tegenproces wegens smaad zal wel niemand hier willen denk ik tenminste