ostria

  • Andre

    nee natuurlijk niet connie zo bedoelde ik dat ook niet maar gebeurt is gebeurt, dien een klacht in en ga verder met je vakantie, als ja aldoor zit van had ik daar maar gezeten heb je zeker geen leuke vakantie meer.

  • connie

    tuurlijk daar heb je gelijk in, maar dat moet je maar kunnen. ik ken mijzelf en ik zou dat niet kunnen. bij mij zou het blijven knagen en mijn hele vakantie verzieken, hoewel ik mezelf steeds zou voorhouden geniet, geniet, geniet. maar goed gelukkig ben ik niet in die positie en zal ook niet in zo'n positie komen, want ik reis nooit naar kreta met een touroperator.

  • Nunu

    Goed om er heel even de tijd voor te nemen om dit op prikbord te zetten om mensen te waarschuwen die binnenkort op vakantie gaan en via Neckerman overgeplaast zijn bij een ander complex dan Ostria.

    Dat je zwaar baalt kan ik me heel goed voorstellen en dat je het even kwijt wil is alleen maar begrijpelijk. Mensen hebben altijd makkelijk praten, met ga toch dit doen en ga toch niet zitten zeuren duhuuuuu. Als je een hele jaar hiernaar uitgekeken hebt en je overkomt dit dan is dat gewoon zwaar Kl*te…….. en kan je de hele wereld wel bijelkaar schreeuwen.

    Hoop dat je ondanks dit alles alsnog een leuke zult beleven.