ostria

  • jan en marjon

    voor alle duidelijkheid,

    wij zijn er sinds zondag a.s. GEEN ANNIMATIE in ons hotel terwijl er in OSTRIA de hele dag en avond van alles te doen is.(we zijn er nu namelijk,voor het met eigen ogen te zien).

    als je dit ziet dan voel jeje pas echt bedrogen door NECKERMANN ned.

    ik heb mijn klachten kenbaar gemaakt bij de hostes,alleen zet zij niet al mijn klachten op papier(ZE MAG DIT NIET VAN HAAR BAAS).

    wij hebben met zijn alle geeist dat deze baas naar ons toe komt,maar hij komt gewoonweg niet.

    nogmaals ostria beach zit niet vol,dus laat je niet verleiden door naar een ander hotel te gaan.

    wij hebben dit wel gedaan omdat wij pas 2 dagen van te voren kregen te horen dat er een probleem was. hier zijn wij nu zwaar de dupe van.

    ik schrijf dit omdatr ik degene die ook ostria beach geboekt hebben,en worden verplaatst te waarschuwen. wij zijn er in geluisd.

    Dit topic is gesloten. U kunt reageren op: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1493&i=37958&t=37958

  • marianthi

    hoe ontzettend erg.

    Jongens , ten oosten van julie ligt op een km of 12 Agia Fotia , een mooie baai , goed verzorgd , kiezelstrand , ligbedden taveerna , mooi zwemwater.

    in Ferma heb je ook een langer strand.

    Huur een autootje , ga wat rondtoeren , is uiteindelijk nog leuker dan in een hotel kunstmatig vermaakt worden.

    Ik ga nooit met zo,n grote reisorganisatie in zee . Met hun huurflats .

    Ik heb met villakreta heel goede ervaringen en ga dit jaar met villakreta en zakrosvilla op reis. Of met rossholidays en als je geen kleine kinderen hebt ..alleen een vliegticket , ter plaatse genoeg te huur.

    probeer nu echt je vakantie te redden , het eiland is te mooi om je vakantie nog verder te laten bederven door de Neckerman oplichters.

    Mondeling reclame is de beste en dit zal ze een knauw geven.

    Hoe kun je je klacht daar indienen op een manier dat niet ontkend wordt later dat er een klacht is ingediend

  • marianthi

    ik heb iets voor jullie opgezocht…

    http://www2.neckermann.nl/klantenservice/Contact.aspx

    hier kun je je klacht indienen en heb je meer contactgegevens , kun je het bericht wat je stuurt ook weer doorzenden naar je eigen mailbox?

  • Hub

    Ook wij hebben al eens een acco gehad die erg tegenviel. Door onze positieve instelling hebben we toch een mooie vakantie gehad. We hadden ook twee weken kunnen gaan zitten jammeren . Natuurlijk moet je een klacht indienen, maar om nou ( zelfs op internet ) te gaan zeuren over wat je niet hebt…Je bent op Kreta ! Kijk liever naar wat je wel hebt, wij zitten hier met de deuren dicht naar regen en storm te kijken !

  • patricia

    Ben het met Hub eens!

    Oke het is een tegenvaller,maar laat daar je vakantie aub niet door verpesten en kijk wat je wél hebt!(in ieder geval lekker weer!)

    Wij hebben ook eens zo'n geval meegemaakt,maar je moet er toch het beste van zien te maken,en blijf een beetje positief!

    Ga iets leuks ondernemen ipv hier op het prikbord te blijven posten,dat is écht zonde van je dure reis!

    Geniet!!

  • Helga

    Man wat zeur je nou? Voor de duidelijkheid zeg ik maar van te voren dat ik het jammer vind voor jullie dat je geboekte vakantie niet gaat worden wat je ervan voorgesteld had. Maar dat kan je thuis weer recht trekken.

    Feit is wel dat jullie er nu zijn, op een prachtig eiland waar je aan 2 weken niet eens genoeg hebt om alles te ontdekken….(ja, je moet het natuurlijk wel opzoeken en niet verwachten dat de Kretenzers jullie komen animeren/vermaken).

    Ga op onderzoek uit en doe wat Marianthi zegt, ga daar of daar heen en vermaak je zelf!

    En sla die Internet cafees maar over (of als je zo'n schootding bij je hebt) en ga in godsnaam genieten!

    Als je straks weer in de zeikregen met harde windstoten en een graadje of 15 in Nederland bent kan je er weer volop tegenaan met je “problemen”.

    Nou….hoppa……….fort, en laat ik je niet meer lezen hier, ik lees de ellende wel als jullie weer terug zijn, afgesproken;-)

    Groet Helga

  • connie

    makkelijk gezegd. ik kan me goed voorstellen dat ze giga balen en zich belazerd voelen. en ik kan me ook voorstellen hoe je je best doet te genieten er toch steeds iets blijft knagen. hoop in ieder geval dat het toch lukt er iets leuks van te maken.

  • Gradus

    Maar toch in iedergeval bedankt voor de waarschuwing. En wat er hierboven ook al word gezegd: Geniet van het op Kreta zijn.

  • Andre

    kom op zeg het is lullig maar je gaat toch niet naar kreta om je door een animatieteam te laten vermaken.

    Je gaat jezelf vermaken op kreta

    maar goed ieders zijn eigen vakantie

  • connie

    ieder zijn eigen vakantie. ik hoef ook niet zo nodig naar een all inclusive, maar waar ik op doel is dat ze regelrecht belazerd zijn door neckermann en zij daar ter plekke achtergekomen. ik zou ook giga balen, want ik houd er niet van belazerd te worden, jij wel?