ostria

  • summeren

    wij zitten nu in een ander hotel,neckermann beweerd dat ze een contractbreuk hebben met ostria beach. HET TEGENDEEL IS WAAR.

    als we bijbetalen kunnen we alsnog naar ostria beach(wat we eigenlijk geboekt hadden)

    dus voor de mensen die nog moeten gaan TRAP NIET IN HET GELOGEN VERHAAL VAN NECKERMANN.

    ze hebben gewoon een foute prijs in de nederlandse catalogus gezet en zijn er pas in mei j.l. achter gekomen.

    wij zitten nu ongelukkig te zijn in ARION PALACE,er is totaal niks te beleven en het strand is ver te zoeken en verschikkelijk slecht.

    dit hotel is absoluut GEEN 4 sterren waard.

    ik wil via dit bericht alleen de mense die nog gaan waarschuwen.

    NOOIT MEER NECKERMANN REIZEN>

    Dit topic is gesloten. U kunt reageren op: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1493&i=37958&t=37958

  • Jan

    Ze hebben de mensen mooi voorgelogen, je kan het zelfs nog gewoon boeken.

    Jan.

  • Andre

    denk je er even om dat je daar ter plekke je klachten indient en niet pas in nederland want dan heb je geen poot meer om op te staan.

    Succes

    Groeten Andre

  • tom

    hoezo bijbetalen?bij wie? hoe en waar ben je er achter gekomen?kun je ons wat meer info geven? we vertrekken 22 juli ,en kunnen nu nog iets ondernemen,ze willen ons ook afschepen met arion palace

    >

  • shirley

    wij denken dat het inderdaad een geld kwestie is want de prijzen in oktober zijn €1018 per persoon voor 13 dagen neckerman heeft de prijzen aangepast en de reis staat nog steeds op internet het gaat gewoon om geld en het is hun fout !!! je betaald in het na seizoen meer dan in het hoog seizoen. ik vind dat ze meer moeite moeten doen om een geschikte accomedatie te vinden en ons niet af moeten schepen met arion palace. voor alle duidelijkheid de kamers in ostria beach zijn gewoon vrij. het is puur een geld kwestie en geen contract breuk…..wij gaan tot nu toe niet akoord met arion palace.

    groetjes shirley

  • Marcel

    Hallo medegedupeerden,

    Zijn jullie er al achter bij wie en hoeveel het gaat kosten als we alsnog in Ostria Beach willen komen?

    Ik hoor graag van jullie.

    Wij zouden op 5 augustus vertrekken voor 2 weken. We hebben pas gisteren bericht van Neckermann ontvangen over het alterntief wat eigenlijk geen alternatief is: Arion Palce.

    Ik hoor graag van jullie

    Marcel

  • Wilma (andere)

    Hai Marcel,

    Ik heb telefonisch kontakt gehad gisteren met hotel ostria beach om te vragen of wij bij hun geboekt staan op 12 augustus. Als antwoord kreeg ik dat ik mij moest wenden tot de toeroperator en dat zij mijn naam niet in het systeem kon vinden, geen reservering dus. Ik vroeg haar of het mogelijk was dat ik alsnog rechtstreeks kon reserveren op deze datum antwoordde ze ook ontkennend dat in juli en augustus geen boekingen mogelijk zijn. Erg vriendelijk klonk ze overigens niet en nogal bot kapte ze het gesprek af. Succes verder en ik hoop dat je wat aan mijn antwoord op jouw vraag hebt.

    Groetjes,

    Wilma

  • Marcel

    Dag Wilma,

    Ik heb vandaag ook een mailtje in het Frans gestuurd naar het hotel, men zegt dat er geen kamers vrij zijn voor de periode dat wij gaan (5 aug tm 19 aug).

    Vervolgens in het Engels maar eens gevraagd wat er nou allemaal aan de hand is en hoe zij verder met Neckermann in communicatie zijn.

    Nog geen antwoord terug hierover (wat ik nit verwacht) maar ze hebben mijn mail hierover wel gelezen.

    Afwachten maar weer.

    PS trouwens ook een mail hedenochtend aan het mailadres uit de brief die wij hebben gekregen geschreven, maar tot nu toe niks van hen vernomen. Dit naar aanleiding van een 2-tal telefoontjes vanmorgen naar het in de brief vermelde tel. nummer, echter ik werd daar alsmaar in de wacht gezet. Ook hier heb ik gezien dat men de mail heeft gelezen.

    Kortom zeer vriendelijk allemaal.

    Marcel.

  • shirley

    hoi marcel

    weten jullie al wat jullie gaan doen ?

    wij gaan ook 5 augustus en hebben ook een boze mail naar neckermann gestuurd en ook nog geen antwoord gekregen…

    groetjes shirley

  • Marcel

    Hoi Shirley,

    Wij weten het nog steeds niet. Ook ik heb vanmorgen een heftige mail gestuurd. Nog geen reactie terug. Ook het vinden van een andere voor ons aanvaardbare bestemming hebben we nog niet.

    In het uiterste geval denken wij misschien om toch te gaan onder protest en een auto te huren, om vervolgens 's avonds na het eten weer terug te gaan naar Ostria Beach.

    Als dat dan nog probelemen geeft hebben ze aan mij een hele slechte……….. Ik neem wel gewoon de boeking en de factuur mee als bewijs mochten wij er niet in komen wat mij sterk lijkt.

    Groet

    Marcel