ostria beach

  • jan en marjon

    we zijn net terug gebeld door neckermann,met de mededeling dat er geen andere mogelijkheid is .

    het wordt dus arion-palace of geld terug.

    wij zijn zwaar teleurgesteld.

    ik heb nog geprobeerd om er een huurauto bij te krijgen,maar dit deden ze niet.

    wij weten het nog niet,

    als er iemand nog iets nieuws weet dat hoor ik het graag.

    Dit topic is gesloten. U kunt reageren op: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1493&i=37958&t=37958

  • Marina

    Gewoon even benieuwd: is het alternatieve appartement zo slecht?

  • jan en marjon

    misschien niet zo slecht voor jullie maar wij hebben 2 kinderen en voor hun is er in dit hotel niet veel te doen

  • José

    Hoi Marjon en Jan,

    Heel erg sneu voor jullie, deze ervaring doet alle vakantiepret te niet.

    Sterkte met het nemen van een beslissing zo op de valreep, ook bij teruggave van het geld zullen jullie bij een andere aanbieder niet zo snel nog iets naar jullie gading kunnen vinden.

    Toch hoop ik voor jullie, dat het gaat lukken!

    Groetjes en succes,

    José

  • Sylvia

    Hoi Jan en Marjon,

    Wij hebben de beslissing genomen om toch naar Arion Palace te gaan ook met 2 kinderen (7+12). We proberen er wat leuks van te maken en het hotel zou zorgen voor shuttle-bussen naar een ander naastgelegen hotel voor wat animatie. Vakantie hangt toch niet geheel af van de animatie, moet je maar denken. Wij waren toch al van plan om wat dagen een auto/fiets te huren.

    Thuisblijven met zulk weer in het vooruitzicht is toch ook niks………….

    Succes met jullie beslissing, maar wij zijn er in ieder geval

    Groetjes Sylvia

  • marianthi

    Huur een autootje jongens , voor 160 euro per week ben je klaar.

    Is inderdaad meer dan begroot maar dan gaat er een wereld voor je open en kan het niet anders dan nog een erg leuke vakantie worden.

    Als je naar Chersonisos gaat met de kinderen , dat is zo`n 55 km van jullie vandaan is een groot waterpark met tal van water glijbanen , speeltuintjes enz.

    In Ierapetra kun je met de boot naar Chrissy , een prachtig bountyeiland . daar kun je snorkelen in het mooiste water van Kreta.

    Er ligt niet zo ver van Ierapetra het dorp kalamafka , kun je met veel trappetjes omhoog klimmen , prachtig uitzicht daar , heel leuk dorpje.

    En waar je ook bent , de zee is heerlijk , Ierapetra is een leuk stadje.

    Er is in Ierapetra een kleine pizzeria , niet zo ver van de haven.Daar kun je fijn buiten zitten , een drankje nemen en luisteren naar Live muziek . Heel gezellige sfeer.

    Kom uit je hotel hoe die ook heet , en ga eens lekker een pita gyros halen. Een pannenkoek met frietjes, tomaat, reepjes geroosterd vlees , ui en lekker veel ketchup of mosterd , lekker opeten aan het strand .

    Mooie plekjes daar bij het oude fort.

    Niet meer denken nu aan ostria beach en de ellende. Je bent nu op vakantie in een prachtig gebied.

    Genieten en kijken wat je nu iedere dag kunt gaan doen.Je verandert er toch niks aan.

    Als contracten verbroken worden dan heeft dat toch wel een hele goede reden.

    Het valt dan voor een reisorganisatie ook niet mee om nog op tijd wat te vinden voor je klanten.

    Ga nou maar fijn vakantie vieren.

  • paleokastro

    goh marianthi wat kun jij lekker schrijven zeg…het klopt helemaal..ik heb ineens zin mijn koffers te pakken..maar ik moet nog 14 dagen wachten..maar wat heb ik er een zin in….

  • Marjon

    Inderdaad, een pluimpje voor marianthi!!!!!!!

    Dit stukje heeft ons een heel stuk over de streep getrokken om positief op vakantie te gaan naar Arion Palace.

    We hebben de knoop doorgehakt en bij het reisburo dit hotel geaccepteerd.

    Groetjes Fam. Koopmans.

  • Sylvia

    Ook wij hadden er ineens weer zin in vanmorgen na het berichtje van Marianthi.

    We hadden wel al besloten om naar Arion Palace te gaan, maar het was een lekker berichtje om te lezen.

    Goed weer hebben we in ieder geval en de rest volgt vanzelf…………….

    Groetjes Sylvia

    P.s. Jan en Marjon: we zullen elkaar misschien/waarschijnlijk wel tegen komen in Arion Palace.

  • wilma

    Hallo allemaal die bij neckerman voor Ostria geboekt hebben en als alternatief Arion palice kregen toebedeeld omdat Ostria niks meer met Neckerman te maken wil hebben, hier een site van Arion Palice ,,http://www.greekhotel.com/crete/ierapetra/arionpalace/home.htm,

    Ook al is het shit, want dit is niet wat jullie wilde ziet er toch nog leuk uit!!

    Mischien iets minder animatie voor de kids?!?

    Wat maakt dat uit, zij vinden het al snel goed en leuk allemaal!!!

    Evengoed een hele leuke gezellige vakantie allemaal en heel veel plezier!!!!!!

    Zal wel lukken nu de hittegolfd achter de rug is!!