ostria beach

  • jan en marjon

    ik vraag mij af hoe nu verder?

    zijn we verplicht aan onze vliegtuigstoelen,of kun je ook naar een andere bestemming uitkijken?

    ik heb wel een alternatief gevonden in de neckermanngids,maar is hier nog plaats?

    Dit topic is gesloten. U kunt reageren op: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1493&i=37958&t=37958

  • Sylvia

    Geen idee…… Jan+Marjon.

    Wij hebben op dit moment ook echt geen idee wat er allemaal gaat gebeuren. Wij zijn geneigd om toch bij Arion Palace te boeken als alternatief. Het ziet er goed uit, maar heeft gèèn kinder- en volwassen animatie. We zitten dichter bij Ierapetra, maar wel 800 meter van het strand af.

    Waar wilden jullie als alternatief voor kiezen, toch ook een grieks eiland???

    Succes ermee…………………..

    Groetjes Sylvia

  • Marjon

    Hoy allemaal………..

    Hoofdpijn krijg je ervan en gisteravond nog niet eens gedronken.

    De vlucht naar Kreta zoals ze ons hebben gezegd blijft gewoon maar om een alternatief te vinden zal heel moeilijk worden.

    Mijn man is vanmiddag met de zoon nog bij het reisburo geweest en ze hebben samen gekeken wat er nog meer mogelijk is maar daar zijn ze nog niet uit.

    Het reisburo belt ons morgen terug……..

    Het Arion Palace is verder weg van zee, de vele gratis sport facaliteiten van Ostria Beach vervallen.

    Groetjes Fam. Koopmans uit Limburg

  • connie

    wat een pech. leef met jullie mee. hoop echt dat het nog gaat lukken en iets dichter bij de zee (is zo lekker die zee), probeer er anders een huurauto bij te krijgen als compensatie.

  • jan en marjon

    hoy marjon,

    hebben ze bij het reisburo iets verteld of je toch gebruik moet maken van je geboekte vlucht?

    of kan er ook iets totaal anders uit gezocht worden b.v. een andere bestemming?

    wij hebben namelijk rechtstreeks via internet bij neckermann geboekt.

    kun je me terug mailen op mijn eigen mail adres?

    alvast bedankt en sterkte.

    jan en marjon sum59@hetnet.nl