Annulering Ostria Beach!!!!

  • Sylvia

    Hallo Ostria Beach-gangers………..

    Hebben jullie ook slecht nieuws gekregen????????

    Ostria-Beach heeft contract-breuk gepleegd met Neckerman.

    We kunnen dus NIET naar Ostria Beach. Als alternatief was er Arion Palace geboden, maar vooralsnog zijn wij daar niet mee accoord gegaan. Ben benieuwd of jullie hetzelfde nieuws hadden……..

    Groetjes Sylvia Snoeck

    Dit topic is gesloten. U kunt reageren op: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1493&i=37958&t=37958

  • Vince

    Das balen voor iedereen. Ik wens iedereen sterkte toe en hoop dat de vakantie toch nog geslaagd raakt.

  • Patrick van Zundert

    Geldt dit alleen voor jullie of voor alle neckermann-reizen naar ostria beach?

  • Sylvia

    Hallo Patrick,

    Volgens onze info was het een eenzijdige contractbreuk en zouden alle reizen naar Ostria Beach geannuleerd worden. Wij zouden zondag a.s. vertrekken vanaf Luik . We wachten nog op een alternatief.

    Groetjes Sylvia Snoeck

  • Patrick van Zundert

    Wat me op de site van Neckermann opvalt is dat je een 2-persoonskamer met vertrek vanaf Luik inderdaad pas met vertrek vanaf 29 juli kunt boeken, maar op 1 juli wel kunt vertrekken vanaf Amsterdam (is nu boekbaar via hun site).

  • Sylvia

    Geen idee??? Wij hadden een familiekamer+2 persoonskamer. We zijn met zessen.

    We wachten af……….

    De vlucht vanaf Luik gaat overigens gewoon door………

  • Alex

    Wij zijn zonet gebeld met ook als alternatief Arion Palace en nog niet akkoord gegaan.

    We vertrekken zondag vanaf schiphol.

    Alex

  • Marjon

    En…………………….hoe is het nog allemaal,

    Ben benieuwd naar jullie gedachten, de optie nemen of afwachten…….

    Reisburo heeft nog gebeld vandaag maar nog niets wijzer geworden,

    afwachten dus……

    Groetjes Marjon Koopmans

  • Sylvia

    Hoi Marjon

    Wij zijn toch overstag gegaan en we gaan naar Arion Palace. Er is geen andere mogelijkheid en thuisblijven is voor ons gèèn optie.

    Is jullie al iets bekend over Arion Palace??? Ze gaan daar ook voor animatie zorgen, maar dat zien we ter plekke wel.

    De duitse vakantiereiswijzer is afwisseld positief, maar er zijn ook negatieve verhalen. Ik weet gewoon niet wat ik ervan moet vinden……………

    Ik vind dit geen leuke voorbereiding en ik word er nerveus van.

    Laat even weten wat jullie van plan zijn.

    Succes

    Sylvia

  • Alex

    Heb vanochtend alles geanuleerd en vervolgens voor 3 weken een stacaravan in zuid frankrijk gehuurd.

    Het is hiermee voor mij overigens niet afgedaan, schandalige gan van zaken.