ostria juli 07

  • marjon en jan

    geweldig om te zien dat er meer nederlanders naar ostria beach gaan in juli,

    wij komen uit limburg (venlo) en vertrekken op 1 juli om 06.45 vanuit dussedorf.

    is er al iemand met kinderen geweest ,die ons wat info kan geven,of er voor hun genoeg te doen is?

    wij hebben een zoon van 15 en een dochter van 12.

    ik hoop dat er iemand reageert op dit bericht,

    verder iedereen een prettige vakantie.

    jan.

    Dit topic is gesloten. U kunt reageren op: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1493&i=37958&t=37958

  • Arthur

    In welk dorp is Ostria beach ???

  • Sylvia

    Hallo,

    Ostria Beach ligt in Ierapetra richting Koutsounari. Wij gaan er ook naar toe op 1 juli. Onze kinderen zijn 7 en bijna 12 jaar. Uit mijn eerdere oproep voor Ostria Beach bleek al dat we niet de enigste limburgers/nederlanders zullen zijn.

  • Arthur

    Schiet lekker op zo, jij uit Geleen, Marjon en Jan uit Venlo, wij uit Brunssum en dan zijn er duizenden die elk jaar weer naar Kreta gaan maar die we hier nooit (zien)

  • Arthur

    Sorry Diana, Jose en vele anderen ik vergeet de beste paarden van de stal.

  • Dimitraki1

    Hoi Marjon en Jan,

    Heb je misschien ook wat plaatjes om Ostria beach wat meer tot de verbeelding te laten spreken ? Ik ben namelijk wel nieuwsgierig geworden !

    Groeten,

    Dimitraki

  • Marjon

    Hoy Allemaal,

    Wij vertrekken ook op zondag 1 juli vanaf Eindhoven om16.00 uur dus wij komen laat in de avond aan in hotel Ostria Beach.

    Sylvia, gaan die late vertrektijden van jullie nu door vanuit Luik?

    Marjon wij wonen niet ver van jullie vandaan.

    Het is nu bijna zo ver!!!!!!!

    Groetjes marjon Koopmans.

  • Sylvia

    Hoi Marjon en alle andere Ostria Beachers………

    Wij vertrekken inderdaad pas om 21.20 uur vanaf Luik. Er is weinig aan te doen, maar we kunnen gelukkig komen en dat was na afgelopen weekend ook nog hèèl spannend.

    Wij hebben afgelopen weekend met onze oudste zoon (bijna 12) in het ziekenhuis gezeten. Elleboog gebroken op zaterdagavond en op zondagmorgen met spoed geopereerd om alles weer recht te zetten. Hij zit 4 weken in het gips, maar we kunnen gelukkig op vakantie.

    Er zijn trouwens aqua-shields waarmee hij ook nog kan zwemmen op vakantie. Het zal allemaal wel lukken, maar ook de hitte zal hem wel parten gaan spelen. Op advies neem ik ook maar brei-naalden mee om te jeuken achter dat gips.

    Allemaal nog hèèl veel voorpret gewenst en een fijne vakantie………..

    Sylvia

  • José

    Enne Arthur, toch eventjes naar Kreta dit jaar?

    Als gezellig Limburgs “beste paard” uit de stal ga jij zeker een hondje voor Liesbeth mee terug nemen?

    Kom ik je persoonlijk een lekkere Limburgse Vlaai naar Brunssum brengen of je komt, samen met Danka, bij mij deze lekkernij verorberen. Mocht ik de hond op de luchthaven in ontvangst nemen, sta ik natuurlijk in de kleuren blauw/wit en een grote doos in de handen op jullie te wachten!

    Gezien de toename van Limburgers op dit prikbord, kunnen we binnenkort een regionale Griekse feestavond organiseren!

    Groetjes,

    José