Ostria Beach Ierapetra

  • Sylvia

    Hallo Kreta-liefhebbers

    Wij gaan deze zomer voor het eerst naar Kreta en wel naar Ostria Beach in Ierapetra. Iemand bekend met dit hotel?? Volgens alles lijkt Ierapetra wel een leuke stad, maar over het hotel is weinig te vinden. Misschien kan iemand van jullie me helpen………..

    Groetjes uit Limburg….

    Dit topic is gesloten. U kunt reageren op: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1493&i=37958&t=37958

  • marianthi

    Kijk eens naar www.vakantiereiswijzer.nl , daar staan reacties van mensen die in dat hotel zijn geweest.

    Ierapetra is een leuk stadje. Fijne sfeer. De omgeving is mooi maar je hebt wel een auto nodig als je niet aan je hotel gekluisterd wil zitten.

    Mail me maar als je meer wil weten over de omgeving en wat foto`s van die streek wilt zien.

  • Anna

    Wij wonen in Ierapetra en we vinden het hier heerlijk. Ierapetra heeft een leuke boulevard met veel terrasjes, restaurants en winkeltjes. Wij kennen Ostria Beach alleen van optreden van artiesten en van de traditionele dansavonden maar het lijkt ons een heel geschikte hotel. Het ligt aan het strand en inderdaad wanneer je wat wilt zien van de omgeving heb je een auto nodig. Al met al denk ik heel geen slechte keuze, Een fijne vakantie marianthi schreef:

  • Brigitte

    Wij gaan dit jaar ook voor het eerst naar dit hotel… meer informatie heb ik gevonden in de Google zoekmachine als je ‘ostria beach hotel’ in typt. Succes

  • Marjon

    Hoy Kretaliefhebbers!

    Voor ons zal het deze zomer ook de eerste keer Kreta worden in Ostria Beach, Ierapetra.

    We hebben al wat gezocht op internet maar bij het reisburo zeiden ze al dat dit een Frans hotel is met veel Franse en Duitse gasten. Er staan op internet enkele Nederlandse, gelukkig goede reacties maar ook veel Duitse en Franse reacties.

    Ook al veel foto's gevonden maar we hebben er zelf een goed gevoel over.

    Het ligt inderdaad overal een stukje vanaf maar ik ben er nog niet achter als je de andere kant opgaat dus niet de kant van Ierapetra in welk dorp ik dan terecht kom.

    Wij gaan begin Juli komen ook uit Limburg en hebben er al helemaal zin in!!!!

    Groetjes Fam. Koopmans.

  • Sylvia Snoeck

    Hallo Fam.Koopmans

    Wat leuk dat jullie ook naar Ostria Beach gaan. Wij vertrekken op 1 juli vanaf luchthaven Luik. Je kon alleen maar op zondag aankomen in het hotel. Wij gaan met de hele familie : opa,oma,mama,papa en 2 kids van 11 en 7 jaar. Gaan er bij jullie ook kinderen mee?

    Ik heb trouwens al verschillenden (land)kaartjes gevonden waarop de plaatsen vermeld staan die je tegenkomt in de richting van Myrtos. Het zijn allemaal hele kleine plaatsjes die je bijv. ook met de fiets kunt bereiken. Tevens vindt je via de kreta-startpagina ook alle busverbindingen (ook tijden en prijs).

    Misschien zien we elkaar op Kreta…………….

    Groetjes Fam.Snoeck

  • Marjon

    Hallo Fam. Snoeck,

    Wat leuk dat er ‘'LIMBURGERS’' op dezelfde dag aankomen als ons, wij vertrekken inderdaad 1Juli vanuit Eindhoven en blijven t/m 15 Juli. Wij hebben al een grote zoon van 15 jaar (in aug. 16).

    Wij hebben nog wat rondgekeken op internet en we zien steeds meer wat ons bevalt. Met de fiets kun je alle kanten uit, wat wij zeker zullen doen.

    Trouwens wel leuk om samen met opa en oma op vakantie te gaan.

    Het enige waar ik wel tegenop zie is dat je zolang in de bus zit, van de vlieghaven naar het hotel. Maar we laten het maar over ons heen komen.

    Gelukkig is het over 2 1/2 maand al zover, dat is wel fijn als je vroeg zit met de vakanties.

    Groetjes en misschien tot in Kreta,

    Fam. Koopmans

  • justin bouwens

    Wat leuk dat er ook nederlanders gaan

    Wij zaten wat informatie te zoeken over onze vakantie

    en komen we dit tegen haha

    wij vertrekken ook 1 juli vanaf schiphol met z,n 8ten

    voor 2 weken .

    misschien tot ziens

    peter sylvia marcel anita justin melissa kelsey en lois Marjon schreef:

    >

    > Hallo Fam. Snoeck,

    >

    > Wat leuk dat er ‘'LIMBURGERS’' op dezelfde dag aankomen als

    > ons, wij vertrekken inderdaad 1Juli vanuit Eindhoven en

    > blijven t/m 15 Juli. Wij hebben al een grote zoon van 15 jaar

    > (in aug. 16).

    > Wij hebben nog wat rondgekeken op internet en we zien steeds

    > meer wat ons bevalt. Met de fiets kun je alle kanten uit, wat

    > wij zeker zullen doen.

    > Trouwens wel leuk om samen met opa en oma op vakantie te gaan.

    > Het enige waar ik wel tegenop zie is dat je zolang in de bus

    > zit, van de vlieghaven naar het hotel. Maar we laten het maar

    > over ons heen komen.

    > Gelukkig is het over 2 1/2 maand al zover, dat is wel fijn

    > als je vroeg zit met de vakanties.

    > Groetjes en misschien tot in Kreta,

    > Fam. Koopmans

  • Marjon

    Hallo vakantiegasten van Ostria Beach,

    Het gaat er al op aan, nog maar 7 weken, wij hebben er enorm zin in.

    Het wordt dus al wat drukker met de Nederlanders!!!

    Allemaal een leuke voorbereiding gewenst wat vaak ook heel gezellig is.

    Op dit forum zijn we het muggenprobleem aan het volgen, brrrrrrrrrrr.

    Groetjes allemaal,

    Fam. Koopmans.

  • Lex

    Hallo,

    Hier weer vier nederlanders (brabanders) welke ook op 1 juli naar Ostria Beach gaan.

    Wij vertrekken vanaf Amsterdam (vlucht vanaf Eindhoven was al volgeboekt) en het is ook onze eerste keer.

    Allemaal een fijn verblijf toegewenst.

    Alex