Kreta met de bus

• DELETION_USER

De blauwe stadsbussen rijden van en naar Heraklion (Kreta) van de vroege ochtend tot de late avond. Vanuit de haven van Heraklion vertrekt buslijn 02 naar Knossos. De groene streekbussen verbinden Heraklion met alle provincies van Kreta.De belangrijkste routes vanuit de haven van Heraklion zijn:Heraklion-Lasithi (Chersonissos-Malia-Ag.Nikolaos-Ierapetra-Sitia-Viannos-Monofatsi)Heraklion - Chersonisos - Stalida - MaliaHeraklion - Airport - Agios Nikolaos - IerapetraHeraklion - Airport - Agios Nikolaos - SitiaHeraklion - Sissi - MilatosHeraklion - Lasithi PlateauHeraklion - ArchanesHeraklion - Agia PelagiaHeraklion - ViannosAgios Nikolaos - Elounda - PlakaAgios Nikolaos - KritsaIerapetra - SitiaSitia - Palekastro - ZakrosSitia - Vai

Meerdere vooral belangrijke toeristische lijnen vindt u op hier.

• DELETION_USER

Is het een beetje te doen om met de bus naar de mooie plaatsen te gaan op Kreta ,de georganiseerde busreisjes op Kreta zijn we een beetje zat er zitten tegenwoordig erg veel Russen in de georganiseerde busreisjes en dat is net echt gezellig volk boven dien word er meer Russisch dan Engels gepraat door de reisleiders ,en we vinden het ook jammer dat je overal maar even bent bijvoorbeeld Chania ben je maar 1 en een half uur voor zon grote plaats erg kort ,we willen nu graag na 5 keer zelf met de bus willen gaan ,mijn man en ik rijden daar niet ,durven dat niet vandaar de bus ,weet iemand een beetje hoe het werkt en er ook ervaring mee heeft graag wat informatie 

• DELETION_USER

Kreta kunt u heel goed met de bus doen, zorg dat u in het bezit komt van het tijdschema, kies waar u naar toe wilt. Kijk of er meerdere bussen vertrekken naar uw bestemming en hoe laat u weer terug wilt reizen. Wees niet bang, ik heb altijd het openbaar vervoer op Kreta gebruikt.