op zoek naar huis in de buurt van Agios Nikolaos

  • bas

    hallo beste mensen,

    ik wil in oktober/november van dit jaar samen met mijn griekse vrouw athina terugkeren naar Kreta waar wij al eerder een jaar gewoond hebben. Ik ben daarvoor op zoek naar een huis in de buurt van of in Agios Nikolaos. We hebben een kat ooit meegenomen vanaf Kreta (Yorgos) en die gaat ook mee terug en daarom 't liefst een huis met een tuin of in een straat waar hij rustig kan lopen en niet meteen door de eerste beste auto wordt doodgereden.

    Alle tips zijn welkom. We komen half/eind juli zelf kijken en gaan dan in ieder geval ons best doen om meer tempo te maken.

  • Koukla74

    Hallo Bas, ik hoop dat jullie een leuk huisje kunnen vinden! Ik haak gelijk op jouw bericht in, want ook ik ben zoekende, maar dan rondom Chersonissos. Ook ik neem mijn kat mee en zou ook graag een tuintje willen. Minimaal 2 slaapkamers, nutsvoorzieningen ook voor de winter.

    Nou, laten we hopen dat zowel jullie als ik binnenkort de verhuisdozen aldaar staan uit pakken, met in onze tuintjes een tevreden γάτα????.

    ?????? ??? ????? ???? ????
  • bas

    we hebben inmiddels een huis gevonden: een deel van een bewoonde villa tussen de olijfbomen en vanaf de eerste etage zicht op zee. wat wil je nog meer!!!

  • Rens

    Koukla74

    Hallo Bas, ik hoop dat jullie een leuk huisje kunnen vinden! Ik haak gelijk op jouw bericht in, want ook ik ben zoekende, maar dan rondom Chersonissos. Ook ik neem mijn kat mee en zou ook graag een tuintje willen. Minimaal 2 slaapkamers, nutsvoorzieningen ook voor de winter.

    Nou, laten we hopen dat zowel jullie als ik binnenkort de verhuisdozen aldaar staan uit pakken, met in onze tuintjes een tevreden γάτα????.

    Hoi Bas, Ik en mijn vrouw Josanne wonen in Milatos ( www.beachhousemilatos.com ) en we zijn nu aan het bouwen in Sissi met www.creteconstructioncompany.com  . Ik heb wel een groot netwerk in Chersonissos dus als je tips nodig hebt  dan bel of app je maar. groetjes Rens  0651212966 

  • Rens

    Hoi Bas,

    Ik hoorde net je voicemail echter had je geen nummer ingesproken. Wellicht kun je nog een x appen of bellen, Groetjes Rens, 0651212966

  • Monique

    Hoi allemaal,Weet er iemand waar je goed terecht kunt voor het huren van een woning? Permanente bewoning in de regio Chania.

    Groetjes Monique

  • Rosalie

    =14pxHoi allemaal,Weet er iemand waar je goed terecht kunt voor het huren van een woning op Kreta? Bij voorkeur het zuiden van het eiland.

    Groeten,

    Rosalie