Hallo Iedereen ! 

Ik ga komende zomer op vakantie naar Kreta, of te wel eilandhoppen in Griekenland ! 

Superblij mee en ben de vakantie al een beetje in elkaar aan het zetten aangezien ik enorm van wandelen houdt. 

Nou heb ik al gezien dat er veel kloven zijn in Kreta, prachtige wandelingen alleen nu hoop ik dat jullie mij verder kunnen helpen haha ! Ten eerste gaan we sowieso de Imbrosskloof doen in Kreta aangezien we de Samaria kloof toch iets te duur vinden €160,00 voor 4 personen. 

Dus willen we er nog 1 kloof bij doen qua wandeling en ik ben dan toch naar een paar speicifieke dingen op zoek haha sorry ! 

Ik zoek naar een wandeling in een kloof die je zelf kan doen zonder excursie en waar de kans behoorlijk aanwezig is om ook berggeiten te spotten in Kreta tijdens de wandeling. 

Sorry dat ik het zo moeilijk voor jullie maak, maar hoop dat er een paar kreta fans zijn die antwoord kunnen bieden op deze vraag 

Dus hoop dat iemand mij een prachtige wandeling kan bieden in de natuur met berggeiten. Ja wil dolgraag echt een keer berggeiten spotten in de kloven van kreta. 

Dank jullie wel voor jullie aandacht !