kunnen we gerust naar Kreta in juli 2015?

• DELETION_USER

Hoi iedereen,

We (mijn echtgenote, zoon en zijn vriendin) vertekken komende woensdag voor de eerste keer naar Kreta, naar Rethymnon in een hotel met kamer en ontbijt (geen all-in). We vragen ons af hoe de toestand er nu is voor de toeristen? Op televisie zie je enkel beelden vanuit Athene, die zijn allicht niet representatief voor de eilanden. Kan je makkelijk pinnen of moet je veel cash meenemen? Is alles verkrijgbaar in de supermarkt? Zijn er mensen op deze blog die er nu zijn of pas terug zijn uit Kreta? Heel erg dank voor jullie reacties!

• DELETION_USER

Hallo

Wij wonen al bijna 8 jaar op Kreta weliswaar in het midden op een uurtje rijden van Rethumnon maar ik kan je vertellen dat er op heden weinig of geen problemen zijn van de crisis.

Je kan bijna overal normaal pinnen als toerist (contant mee nemen kan geen kwaad) de supermarkten hebben voldoende producten en benzin kan je overaal verkrijgen.

Kan natuurlijk niet in de toekomst kijken maar tot op heden merk je nauwelijks iets van alles jawel je merkt er wel wat van het is een stuk stiller dan voorgaande jaren.

Meer info nodig stuur en privebericht

• DELETION_USER

Beste avd,

Bedankt voor je reactie. Ik wil graag een privebericht sturen om je nog wat meer practische dingen te vragen, ik weet alleen niet hoe ik je zo'n bericht aanmaak (is de eerste keer dat ik hier op de site zit). Misschien kan de beheerder helpen?

• DELETION_USER

Geef me maar een e-mailadres dan stuur ik het mijne naar je toe vroeger kon je hier priveberichten sturen nu weet ik dat niet meer.