Kreta naaktstranden

  • blogger

    Kreta kent diverse naaktstranden, maar niet overal het naturisme op Kreta wordt nog steeds slechts op een paar stranden getolereerd. De meeste van deze plaatsen zijn rustig, afgelegen stranden en kleine baaien in het zuiden van het eiland. Ik zal hieronder een opsomming geven van de stranden.

    http://griekenland-vakanties.blogspot.nl/2012/10/kreta-naaktstranden.html

  • iendrachtOilsjt

    zeer onaangename ervaringen op het Komosstrand in Pitsidia/Matala. Je blijft het best OP het strand en niet in de duinen, zonder verdere kommentaar.

  • Jef Dockx

    iendrachtOilsjt Schreef:

    ——————————————————-

    > zeer onaangename ervaringen op het Komosstrand in

    > Pitsidia/Matala. Je blijft het best OP het strand

    > en niet in de duinen, zonder verdere kommentaar.

    Dat is ook mijn mening, de duinen zijn een habitat voor planten waaronder zeldzame soorten, en niet om in je blote r…..t te gaan schuilen tegen de wind .

  • iendrachtOilsjt

    heb je er dan ook iets tegen dat dergelijke mensen in hun blote r..t gaan zonnen op het strand ? of bezoedelen zij het zand ?

  • streeploosbruin_stel

    Bij Kalamaki is een heel mooi naaktstrand op een paar minuten wandelen van pension Marina. Wij zitten hier nu op het terras van onze laatste avond te genieten en vonden dat we dit met anderen moesten delen. Het zandstrand staat ook wel bekend als Komos beach, naar de oude haven waarvan een gedeelte is opgegraven. Bij pension Marina kan je heerlijk eten en drinken en dichterbij het naaktstrand kan je niet slapen. De keuken van Pension Marina is toevallig ook nog eens de beste van dit kleine stranddorpje. Even heen en weer lopen van het naaktstrand naar je koelkastje op de kamer of het terras voor een heerlijke cappucino is ook zo gedaan. Hopelijk lees ik hier jullie goede ervaringen met het naaktstrand van Kalamaki en de gastvrijheid van Alexander en Marina. Ze spreken overigens vloeiend duits aangezien ze daar 30 jaar gewoont hebben, maar ook met engels kan je je hier goed redden.

    Groetjes en veel streeploos bruin plezier :-)