Ostria Beach Ierapetra

  • Sylvia

    Hoi, hoi,

    Er gaan behoorlijk vèèl Nederlanders naar Ostria Beach. Gezellig!!!

    Wij hebben vooralsnog helaas een late vlucht. We vetrekken pas om 21.30 uur vanaf Luik. Dat ziet er dus naar uit dat we om 05.00 uur in de maandagmorgen gaan arriveren. Gelukkig blijven we 2 weken, want anders was het wel zuur geweest. Je kan er niks aan doen, maar het is vervelend……..

    Nog 6 weken te gaan…………

    Groetjes Fam. Snoeck (Limburg)

  • Marjon

    Hoy allemaal,

    Het doet ons goed om zo af en toe een nieuwtje te lezen over Ostria Beach,

    op de zoover site (beoordelingen over hotels) staat ook weer een goede reactie over het hotel.

    Wij vertrekken waarschijnlijk ook pas later in de middag vanuit Eindhoven dus

    het wordt voor ons ook later in de avond of vroeg in de nacht.

    Maar…….. we hebben er erg veel zin in!!!!!!!

    Allemaal een leuke voorbereiding toegewenst, nog een maandje.

    Groetjes Fam. Koopmans uit Limburg.

  • pascalle

    Hallo,

    Wij komen net terug van reisburo, en hebben ook geboekt voor ostria beach.

    Ook wij komen uit Limburg en gaan van 29 juni tm 13 juli. Zou natuurlijk heel leuk zijn als we met meerdere limburgers in hotel zijn. Wanneer komen jullie aan in ostria?

  • sylvia snoeck

    Hallo Pascalle,

    Wij vertrekken op 1 juli vanaf Luik voor 2 weken. Bij Neckermann kon je alleen op zondag aankomen.

    Voor alle Ostria-Beach gangers:

    De neckermann-site is vernieuwd en er staan hèèl wat leuke foto's op.

    Moeite waard om even te kijken.

  • pascalle

    Hoi Sylvia,

    Heb vandaag nog even zitten speuren op internet voor gegevens en foto's van Ostria Beach, en hoe meer ik zie en lees, hoe meer zin ik (we) heb om te gaan.

    Zeker nu we weten dat er een aantal nederlanders (limburgers) in dezelfde periode gaan als wij.

    Ook wij hebben via neckermann geboekt, en wij vliegen vanaf dusseldorf om 06.35 uur, dus liggen met een beetje geluk (en geen vertraging) rond half 3 's middags aan het zwembad. Wij hadden eerst een ander hotel geboekt, in Stalis, maar daar blijkt de verbouwing nog niet klaar te zijn, dus hebben we gisteren omgeboekt naar Ostria. Ben er wel blij om, want dit komt een stuk beter uit op vakantiereiswijzer dan het andere hotel.

    Nog 17 nachtjes slapen, en dan is het eindelijk zover!!

    Groetjes, Pascalle

  • pascalle

    Hallo bijna-vakantiegangers,

    Nog even, en dan is het zover!! Op naar Kreta, op naar Ostria Beach. Ik heb nog een aantal leuke sites gevonden over Ierapetra, met leuke foto's en informatie, misschien hebben jullie er wat aan.

    www.ierapetra.net en www.ierapetra-holidays.net

    Zelf zit ik veel op internet te speuren om informatie te vinden over het hotel en de omgeving. Ik ben er wel van overtuigd dat ierapetra een hele leuke plaats is, maar ook dat je zeker een auto zult moeten huren, wil je meer van Kreta zien. Ook las ik gisteren op een site, dat het in ierapetra 5 tot 7 graden warmer is dan in Agios Nicolais, omdat je dichter tegen Afrika aanzit. Dat kan dus puffen worden, hihi.

    Hoop dat jullie er ook net zo veel zin in hebben als wij, en wie weet, tot ziens in Ostria.

    Groetjes, Pascalle

  • pascalle

    Hallo allemaal,

    Voor ons staat de vakantie nu wel heel dicht voor de deur. Nog maar 5 dagen, en dan worden we 's nachts om 3 uur opgehaald door de taxi die ons naar düsseldorf gaat brengen. Hebben er allemaal heel veel zin in. Hopen alleen dat de berichten over de extreme hoge temperaturen in Griekenland meevallen, anders wordt het veel in zwembad liggen, hihi (wat een straf).

    We zijn wel blij dat er meerdere nederlandse stellen gelijktijdig met ons in Ostria verblijven, dat is wel zo gezellig.

    Nou, dit was het weer. Wie weet, tot ziens in Ostria over een paar dagen.

    Groetjes, Fam. Schelberg

  • marjon en jan

    hallo limburgers,

    ook wij gaan naar ostria beach op 1 juli 07.

    wij vertrekken met zn vieren vanuit dusseldorf.

    wij hebben een zoon van 15 en een dochter van 12.

    leuk om te zien dat we niet als enigste nederlanders tussen al die fransen zitten.

    ik wens jullie een prettige vakantie toe

    tot ziens marjon baarlo

  • Sylvia

    Hallo Ostria Beachers………

    SLECHT NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ostria Beach heeft een contractbreuk met Neckerman en wij kunnen dus niet terecht in dit hotel.

    Als alternatief is on Arion Palace aangeboden, maar dat hebben we vooralsnog niet geaccepteerd. Gèèn kinderanimatie, 850 mtr. van het strand e.d.

    Wij zijn erg benieuwd wat het allemaal gaat opleveren………….

    Laat even weten of jullie in dezelfde situatie zijn beland……….

    Groetjes Sylvia

  • Patrick van Zundert

    Sylvia schreef:

    >

    > Hallo Ostria Beachers………

    > SLECHT NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    > Ostria Beach heeft een contractbreuk met Neckerman en wij

    > kunnen dus niet terecht in dit hotel.

    Paar vraagjes Sylvia:

    1) Heeft Ostria Beach eenzijdig de overeenkomst met Neckermann gebroken?

    2) Geldt dit alleen voor jullie of voor alle reizen met Neckermann naar Ostria Beach?

    3) Wanneer zouden jullie vertrekken?